2013. június 17., hétfő

Büszkeség és balítélet (film)

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 17, 2013
Büszkeség és balítélet 




Története: "Ez a sorozat az idilli angol Regency korba visz vissza, egy vidéki kúriába, a meseszép Shropshire-be, ahol Mr. és Mrs. Bennett azon igyekeznek, hogy öt leányukat méltóképp kiházasítsák. A lányok közül Elizabeth a legfigyelemreméltóbb teremtés, ami a szomszédban vendégeskedő Mr. Darcynak is feltűnik. Ám Elizabeth büszke és okos teremtés, Darcy pedig gőgös, rátarti ember... Csodálatos, romantikus szerelmi történet, meseszép helyszínekkel és kiváló színészekkel. "


Jane Austen 1813-ban publikált azonos című regénye alapján készült.
Csakúgy, mint a Szép remények a Büszkeség és balítélet is sok feldolgozást megélt. Az én személyes kedvencem viszont a mini sorozat. Bár a könyvet még nem olvastam (de nagyon szeretném), úgy gondolom, hogy a sorozat biztosan jobban és részletesebben átadja a könyvet, mint egy két órás film. Meg nekem a sorozat szereplői sokkal jobban tetszenek. A film remek kritikákat kapott és sok díjat bezsebelt. Nekem nagyon tetszett. :)


Szereplők: Valóban kiválóak a színészek, ezzel nem tudok vitatkozni. :) Igazából semmivel se tudok vitatkozni. XD 
Kedvencek:

Mr. Darcy: Alapból nem vagyok oda a romantikus és csöpögős filmekért, vagy könyvekért, de ahogy Mr. Darcy szerencsétlenkedik az érzéseivel, az annyira aranyos. Amikor ő mondja, hogy "szeretlek" attól nem ráz ki a hideg és nem mondom azt, hogy ugyan kérlek, kit akarsz beetetni? XD
Elizabeth: Büszke és okos. Kicsit túl hamar és rosszul vonta le a következtetést Mr. Darcyról, de szerencsére nem szégyenli megváltoztatni a véleményét. Csodálom őt, amiért képes elviselni, olyan idegesítő anyát és húgokat. -.- Engem nagyon irritáltak XD






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review