2013. június 15., szombat

Great Expectations: Szép remények

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, június 15, 2013
Charles Dickens könyve alapján készült egy mini sorozat, amit a BBC adott.  Én magyar szinkronosan nem találtam, de akinek nincs gondja a feliratos filmekkel annak csak a keresőbe kell bepötyögtetnie, hogy: Szép remények sorozat online. (a sorozat szó fontos, mert nagyon sok feldolgozása van a regénynek) 
Részek száma: 3
Év: 2011-es





Története:  Főhőse Pip, az árvafiú egy nap  össze hozza a sors a gazdag és különc Havisham kisasszonnyal és annak fogadott lányával, a szép és gőgös Estellával. Pip beleszeret Estellába.  Csakhogy a lány hamarosan megkezdi iskolai tanulmányait, Londonban. Pip visszatér régi otthonába.  Pip és Estella tehát elszakadnak egymástól. Viszont Pip egy névtelen pártfogótól hatalmas vagyont kap ajándékba. A nem várt szerencse tartósan megváltoztatja a fiatalember életét, és a jellemét. Ráadásul újra találkozhat Estellával is.


A film megható, drámai és érdekes is. Izgulunk Estella és Pip miatt. Vajon mi lesz kettejükkel? Ki lehet a névtelen jótevő? 


Amiért megnéztem: Terveztem,hogy elolvasom a könyvet, de eddig a klasszikusok  nem igazán jöttek be. Gondoltam először megnézem ezt a filmet, hogy egyáltalán mire számítsak. Végül annyira tetszett, hogy az egyik kedvencem lett. (Bár a könyvet még mindig nem olvastam el XD)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review