2016. június 16., csütörtök

Summer Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, június 16, 2016
Íme egy rövid kis nyári Tag.
Gondolom már mindenki nagyon várta a nyarat. Én is!
Végre nincs suli. Nem kell tanulni, korán kelni - már akinek.
Jó pihit mindenkinek! :)
A Tag-re ezen a blogon akadtam rá -----> katt! :D

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!
Az idei olvasmányaim között van egy borító, amire ha ránézek rögtön a hőség jut eszembe, a hőségről meg a nyár. 
Ez pedig a Vérvörös út. 

2. Válassz egy (kitalált) helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak! 
Táborba mennék :P Rick Riordan könyveinek táboraiba.
A Félvér táborban lennék a nyár egyik felében, a másik felét pedig a Jupiter Táborban tölteném. 
Szuper lenne!!! *-*

3. Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni, ami egész úton kitart. Melyik lenne ez? 
Hááát, ha én repülőútra mennék, akkor tuti valami olyasmit vinnék amit eddig még nem olvastam. Plusz száz százalék, hogy többet vinnék - hátha az egyik nem köt le. xD Valószínűleg csak kettőt vagy hármat, hogy azért ne legyen túl nehéz a táska és ne foglaljon annyi helyet. Most ezek az olvasatlan könyveim amikre nagyon kíváncsi vagyok és már nem sokáig lesznek olvasatlanok:
Chuck Wendig: Vészmadarak
Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai

4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyv csal biztosan mosolyt az arcodra?
Jennifer A. Nielsen: Hatalom trilógia. 
Minden van benne amit imádok, úgyhogy tuti felvidítana; izgalom, akció, poénok, szerethető szereplők.

5.  Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé?
Hát ezen sokat gondolkodtam. De úgy döntöttem legszívesebben Will Herondale karakterével
üldögélnék egy tengerparton. 
Bár a kedvenceim közül bárkivel kiegyeznék. xD Pl: Gabriel, Sebastian, Daemon stb.

6. A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod?
Minél többen fagyizunk annál jobb. :D Az én társaságomban több a fiú haver, de tudom, hogy velük úúúúúgy ellenék. 
Magnus Bane, Simon Lewis(Végzet ereklyéi), Katy Swartz,(Luxen) Xemerius(Időtlen szerelem)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review