2013. június 30., vasárnap

Kívülállók (1. évad)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 30, 2013

Egyre több helyen olvastam a filmről, hogy milyen jó. Konkrétan, hogy miről szól, azt nem tudtam. A narancssárga ruha miatt azt hittem, hogy börtönben játszódik. XD Viszont sokan mondogatták, hogy vicces. A vicces filmeket meg általában mindenki szereti. :D Úgyhogy belekezdtem. De ha tudtam volna, hogy ez nem csak vicces, hanem még szuper képességek is vannak. Na, akkor már sokkal előbb megnéztem volna. *-* Nem mellesleg azért is szerettem volna megnézni, hogy megismerjem az egyik főszereplő, színészi képességeit. (Ugyanis a Csontvárosban is fog szerepelni)









Tartalom: Hat fiatalt közmunkára ítélnek és a felügyelőjük által kiszabott feladatokat kell megcsinálniuk. Persze egyikük sem könnyű eset. A dolgok akkor válnak érdekessé, amikor padot festenek és egy hatalmas vihar kerekedik. Foci labda méretű jég potyog és villámlik. Az egyik villám eltalálja hőseinket, akik szerencsésen túl élik a balesetet. De valami megváltozott... Másnap furcsábbnál furcsább dolgok történnek velük. Aztán a felügyelőjük örült ámokfutásba kezd... Végül pedig megtudják, hogy a vihar nem csak őket változtatta meg...


Véleményem: Hát érdekes. XD Kicsit sok a csúnya beszéd, de engem nem zavart. Nagyon tetszett... kivéve a vége. A vége, ha úgy vesszük ironikus és végül is jó befejezés... csak azért mégis XD (Szegény, Nathan) A történet stílusa és az egész alapötlet nekem nagyon bejött. Szerintem a poénok is jók. Úgyhogy a többi évadba is belenézek. Viszont nagyon bánom, hogy állítólag a másik három évadban már mások a szereplők. Hiányozni fog Kelly és Nathan... náluk jobb szereplőket nem hinném, hogy bele tudnak tenni a többi évadba, de aztán kitudja... Talán még feltűnnek. Ja és a Nathant játszó színész volt az akire kíváncsi voltam. Egyértelműen tök jó! A Csontvárosban is biztosan ugyanilyen szuper lesz. Már alig várom, hogy mehessek a moziba. :D

Szereplők: Én imádtam őket. :D Nagyon jól játszották a szerepüket. A kedvencem Nathan és Kelly volt. Ők voltak a legjobbak. Az összes színésznek tetszett a magyar szinkronja is, jól kiválasztották őket.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review