2013. június 17., hétfő

Végzet ereklyéi: Csontváros, Hamuváros, Üvegváros

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 17, 2013

Biztos vagyok benne, hogy már sokan hallottak erről a könyv sorozatról. :D Hát igen, engem is magába szippantott az Árnyvadászok birodalma. Aki ismeri a könyvet az tudja, hogy eredetileg trilógiaként indult, de az írónő kiegészítette még három kötettel. Abból eddig kettő jelent meg. (jómagam pedig egyet olvastam még csak közülük XD a nyár folyamán igyekszem beszerezni a legújabbat is)




Csontváros: Nem szeretek a számítógépen olvasni... megfájdul tőle a szemem, viszont egy ismerősöm elküldte a regény egy részletét és azt mondta, hogy csak olvassak bele, mert nagyon jó. Úgy voltam vele, hogy a beleolvasás még oké. Csak olvastam és olvastam, amikor azt vettem észre, hogy már vége is. Mondanom sem kell másnap beszereztem a könyvet. Tetszett a stílusa, a szereplők és maga a történet. Az események pörgősek, harcolnak, küszködnek az érzelmeikkel, keresik a Végzet ereklyéit stb.  Aztán ott volt a befejezés... O.o Hogy lehet valamit így befejezni? XD Fhúú, hát ott végem volt. Sürgősen a kezemben akartam tudni a következő kötetet.
 Hogy lehet valamit így befejezni? XD











Hamuváros: Nagyon sok mindent nem tudok mondani, azon kívül, hogy ugyanolyan jó, mint az első!!! Nem laposodik el a sztori és végig izgulunk a főhősök miatt, vajon, hogyan fog alakulni az életük? Mi lesz velük? És nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy az írónő remek poénokat csempész a könyveibe.








Üvegváros: Na ugye eredetileg ez lett volna a befejező kötet, de ahogy már említettem ki lett egészítve. (a rajongók hatalmas örömére) Ha az ember azt hiszi, hogy jobb már nem lehet, illetve nagyobb fordulatot az írónő már nem tud kitalálni, akkor téved! Fordulatok minden mennyiségeben, az ember csak a fejét kapkodja mennyi minden történik. O.O Új szereplők, árulások, szerelmek stb. Minden van aminek lennie kell. :D





Szerelmi szál: Na ennél most külön kiemelem, mert az írónő úgy bonyolítja, ahogy csak lehet. Kuszább már nem is lehetne. *-*  Van itt szerelmi háromszög, sőt inkább négyszög. Tiltott szerelem. Viszonzatlan szerelem. Meleg szerelem - igen, még ilyen is van a könyvekben. Minden van benne!


Érdekesség: Hamarosan a mozikban élvezhetjük a Csontváros alapján készült filmet. Reménykedem, hogy jó lesz :)

Részletek:
"-Jézusom! – kiáltotta Luke. 
-Á, igazából csak én vagyok – mondta Simon. – Bár már többen mondták, hogy elképesztő mennyire hasonlítunk."

"Clary vágott egy grimaszt.
 – Piknik. Egy kicsit késő van már a Central Parkba menni, nem gondolod? Tele van… 
Jace elhessentette az ötletet. – Tündérekkel. Tudom. 
– Azt akartam mondani, hogy rablókkal – helyesbített Clary. – Bár szánom azt a rablót, aki nálad próbálkozik. 
– Bölcs hozzáállás, és dicséretet érdemelsz érte – mondta Jace."

 Ne már, kell hogy legyen valami rendes fóbiád! Mitől szoktál betojni? 
Alec elgondolkodott.
 – A pókoktól. 
– Van valahol egy pókod? – fordult Luke-hoz Clary. 
A férfi értetlenül nézett vissza rá.
 – Miért lenne nekem éppen egy pókom? Úgy nézek ki, mintha gyűjteném őket? 
– Igazán nem akarlak megbántani – szólt Jace –, de tulajdonképpen igen."


"Szerintem eperlé – mondta Isabelle. – Mindenesetre finom. Jace? – nyújtotta aztán a fiú felé a poharat. 
– Férfi vagyok – közölte vele Jace –, márpedig a férfiak nem 
fogyasztanak rózsaszín italokat. Távozz tőlem, asszony, és hozzál valami barnát! 
– Barnát? – húzta el a száját Isabelle. 
– A barna férfias szín – közölte Jace"

"– Figyelj, oka van, hogy idehívtalak. Utálom, hogy ezt kell mondanom, vámpír, de valami összeköt Bennünket. 
– A totálmenő haj? – kérdezte Simon, de ő sem tudta beleélni magát."



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review