2013. június 23., vasárnap

Gondolkozz pasiaggyal

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 23, 2013

Tartalom: "A történet négy párról szól. A kapcsolataik hatalmi egyensúlya felborul, amikor a négy nő úgy gondolja, hogy a gyakorlatban is kipróbálja a társkapcsolatokról szóló népszerű könyvben olvastakat. Steve Harvey Viselkedj úgy mint egy hölgy, gondolkozz úgy, mint egy férfi című könyve segít abban, hogy a nők megtudják, mit akarnak a férfiak, hogyan lehet fölébük kerekedni. Ám a párjaik hamarosan rájönnek erre, és kidolgoznak egy tervet, hogy mindezt a maguk javára fordítsák. Kezdetét veszi a nemek csatája."




Először is nekem  nagyon tetszett. :D Aztán meg tényleg rámutat néhány dologra. Ez egy, olyan film, amit az ember többször is szívesen megnéz. Jó a hangulata, a színészek is jók, nekem a szinkron hangok is nagyon tetszettek, és még okosodunk is. :D A végén pedig mindenki boldog ^^ Mondjuk ez is csak a filmekben történik így XD De, ha már az életben nem is, akkor legalább a vígjátékokban legyen így. :D


Ami nagyon tetszett: Ez mondjuk nekem minden filmben tetszik, ha belerakják. Amikor beszélnek a nők a pasiról és ezzel párhuzamosan, ahogy a pasik beszélnek a nőről. XD Pl: 
 nő: érzelmes, intelligens, romantikus.
 barátnő: Jajj, de édes lehetett.
 pasi: rohadt jó segge van.
 haver: És megdugtad? 
Ez így, ahogy én írtam nincs benne a filmben, csak ehhez hasonló. :D


















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review