2013. június 17., hétfő

Az öt legenda

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 17, 2013
Története: "Vajon van Húsvéti Nyuszi? És Mikulás? És Fogtündér? És Homokember?
Hát persze! Vannak, amíg van gyermek, aki hisz bennük. Igen ám, de a gonosz Szurok azt szeretné, ha a gyermekek csak benne hinnének. Vagyis a mumusban. Ezért aztán az álmokból rémálmokat csinál, az örömből félelmet, a fényből sötétséget. Így az "őrzők", a gyermekálmok védelmezői nagy veszélybe kerülnek. Ám akad egy új segítségük, egy új őrző, Dér Jankó, az ötödik legenda."




Nagyon jó mese. :) Imádtam. Sokat nevettem miközben néztem és még tanulsága is volt. Bánom, hogy nem 3D-ben láttam, ugyanis sok rész, olyan, ami gyönyörű lehetett a Moziban. Például a végén amikor a Homokember megalkotja azt a sok figurát.

Szereplők: Mindegyiket bírtam. Habár a legtöbben nem így képzelik el a Húsvéti nyuszit és a Télapót XD 
Kedvenc: A Télapó volt a kedvencem és persze Dér Jankó. 

Érdekesség: Azt olvastam, hogy ez is gyerekkönyv alapján készült. Mind az öt legendának külön könyve van, ha minden igaz. :)

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review