2013. június 15., szombat

Sötét erő: Szellemidéző, Ébredés, Leszámolás

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, június 15, 2013
Sötét erő trilógia: Szellemidéző, Ébredés, Leszámolás

Története:
Chloe átlagos lány, de egy napon elkezd szellemeket látni. Végül összeomlik és elviszik őt Lyle Házba, ahol kisebb elmezavarral küzdő gyerekek vannak. A lány megismerkedik a többi bentlakóval és rá kell jönnie, hogy itt egyáltalán nem elmezavarról van szó. A ház lakói mind különlegesek. 
A cselekmény pörgős és izgalmas, néhol hátborzongató.


Én és a könyv: Nagyon megtetszett a borítója a könyvesboltban, így amikor haza értem rögtön utánajártam, hogy vajon milyen. (Megfontoltan vásárolom a könyveket) A legtöbben elég jó véleménnyel voltak róla. Felmentem a könyvmolyképző oldalára és ott beleolvastam. Csak a pince jelentet olvastam el, amikor Chloe még kicsi és teljesen oda voltam érte. Rögtön elhatároztam, hogy a könyvespolcomon a helye.



Szereplők:
Nagyon szerettem a karaktereket. Szerintem jól lettek megalkotva.
Kedvencek:
Chloe: Eleinte bosszantó, én nem tudtam átérezni a fene nagy problémáját  hogy neki még nem jött meg a menstruációja. Viszont utána egyre inkább szerethető lesz. Kialakul egy határozott és komoly személyisége. Fel kell nőnie.
Derek: Először egy bunkó! Nem szeretem, de aztán csak úgy, mint Chloe én is szép fokozatosan megkedvelem. Miután rájön az ember, hogy valójában milyen cuki, teljesen oda lesz érte.
Simon: Elejétől a végéig jó arc. XD Külön öröm, hogy szeret rajzolni. (én is imádok rajzolni)

































Szerelmi szál: Igazából kettő is van benne. Mármint Chloe nincs tisztában az érzéseivel, meg aztán fontosabb dolguk is van a szerelemnél így lassan halad ez a rész. Szépen és aranyosan bontakoznak ki az érzések és ez így jól is van megalkotva.

Ami nem tetszett: Csak annyi, hogy nagyon sok kérdésre nem kaptunk választ. De! Azt olvastam, hogy az írónő csinál egy másik sorozatot is, más variánsokkal. Szóval a Sötét erő trilógiát lezárta, de a történet folytatódik és kitudja, talán abban a másik könyvsorozatban még láthatjuk a régi szereplőket is.

Kedvenc rész:
Kicsi Chloe a pincében. (az első könyv, legeleje) -> ennek a résznek köszönhetően vettem meg a könyvet, úgyhogy ez a favorit! :)

Borító: Nagyon, nagyon szép!!!! Bár az a lány nem hasonlít a képzeletemben megalkotott Chloera.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review