2013. június 19., szerda

Lenyűgöző teremtmények (film)

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, június 19, 2013

Története: "Gatlin nevű kisvárosba újonnan érkező Lena Duchannes (Alice Englert) hamar felkelti Ethan Wate (Alden Ehrenreich) érdeklődését. A fiú elvágyódik a szerinte reménytelenül unalmas városkából, ám rövid időn belül annyi izgalom zúdul rá, amennyire sosem számított: Lena ugyanis természetfeletti képességekkel bír. Lena és Ethan bimbozó szerelmét Lena családjának sötét öröksége is veszélyezteti, és hogy a lány Igéző, akinek a tizenhatodik születésnapján örökre eldől: a Fényé vagy a Sötétségé lesz-e, a jó vagy a gonosz oldalára áll-e."


A lenyűgöző teremtmények című filmet az azonos című regény alapján készítették. Olvastam a könyvről jót és rosszat is, úgyhogy úgy döntöttem megvárom. Ha pedig tetszik a film, akkor a könyvet is elolvasom. Mikor megjelent a film találtam is róla kritikát és ott azt olvastam, hogy teljesen más, mint a könyv XD
 Na, ennyit a tervemről - gondoltam.











Szóval, ahogy már írtam a könyvet még nem olvastam, így nem tudom, hogy a színészek hasonlítanak-e a regényben megalkotottakhoz és, hogy mennyire követi az eseményeket. Azt viszont tudom, hogy az alap ötlet nekem tetszett. De! Nem is tudom... nekem ez a film unalmas volt... Volt pár rész, ami nagyon tetszett, sőt jót nevettem rajta - mert pár poént is belecsempésztek -, de úgy összességében nem jött be. Nem mondom, hogy rossz, ilyet sohasem állítanék. :D Habár én jónak se mondanám. Átlagos. Egyszer megnézem kategória. Ám a befejezése az kifejezetten tetszett. Viszont itt jön az én dilemmám... Most akkor elolvassam a könyvet? XD Végül is úgy vagyok vele, hogy attól még az lehet, hogy tetszene. Szóval, ha nem lesz mit olvasnom és unatkozom, akkor bele kukantok. :D
A színészek.... : Őőőőő... nem is tudom. Nekem nem igazán nyerték el a tetszésemet. Egyszerűen nem voltak szimpik... Hmmmm. De az alakításukba nem tudok belekötni, illetve nem is akarok. Az ilyen dolgokat inkább szeretem a szakértőkre hagyni. (nagyon rossz színésznek kell ahhoz lenni, hogy én belekössek az alakításába XD) 










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review