2013. június 24., hétfő

Végzet ereklyéi: Bukott angyalok városa

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 24, 2013


Tartalom: "A háborúnak vége, és Clary Fray izgatottan tért vissza New Yorkba, ahol egy
lehetőségekkel teli, új világ vár rá. szorgalmasan edz, hogy Árnyvadász válhasson belőle, és felhasználhassa különleges képességeit. Édesanyja feleségül megy élete szerelméhez. Az Árnyvadászok és az Alvilágiak végre békében élnek egymással. És ami a legfontosabb, Clary és Jace szerelme kiteljesedhet
Valaki azonban Árnyvadászokat kezd gyilkolni, és az éleződő feszültség újabb véres háborúval fenyeget. 
Amikor Jace minden magyarázat nélkül távolodni kezd Clarytől, a lány egy rejtély kellős közepén találja magát, amelynek a megoldásával valóra válik a legrosszabb rémálma"
"Ki lesz szerelmes kibe, és kik között szakad meg a kapcsolat? Ki árul el mindent, amiben valaha hitt?" 
Szerelem. Vér. Árulás. Bosszú.


Ez a kötet lenne az a bizonyos hosszabbítás :D Ugyebár a Végzet ereklyéi eredetileg trilógia lett volna, de megtoldották még hárommal. A rajongók nagy örömére.

Én és a könyv: Amikor karácsonyra az Angyalt kértem, mellé a Bukott angyalok városát is megkaptam. Szóval az én karácsonyom eléggé Árnyvadászos volt. :D Hát kevésbé tetszett, mint az előtte lévő három. Sok meglepetést nem tartogatott, a legtöbb dolgot kitudtam következtetni - mondjuk volt, olyan amire nem gondoltam volna. A végén eléggé beindultak az események, úgyhogy biztosan elfogom olvasni a folytatását is. Meg amúgy is jó könyv volt, csak kicsit lagymatagabb az elődeinél. :) Szerintem ez a kötet, amolyan felkészítő volt a következőre :D

Szereplők: 
Kedvenceim: Jace, Magnus, Simon, Clary

Kedvenc részek: Amikor Jace és Simon beszélgetnek. XD Annyira viccesek az ő szóváltásaik.
Pl:
Jace. Követtelek.
Simon: Most jön az, hogy titokban szerelmes vagy belém. A vámpír csáberő ismét lecsap.

Simon: Ti meg mikor melegedtetek így össze?
Jace: Rájöttünk, hogy van bennünk valami közös. Mind a kettőnket idegesítesz.

Borító: Nagyon tetszik, főleg a színei. *-*


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review