2013. június 23., vasárnap

Mama (horror film)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 23, 2013
Én imádom a horror filmeket és nehezen találok, olyat ami megijesztene. XD Általában mindig unott arccal ülök a monitor előtt. Vagy azon gondolkodva, hogy: Tényleg? Most komolyan? Ezt ti horrornak szánjátok? Akkor pedig kb, így szoktam csinálni ->


Története: A történetünk elején egy apa menekül két lányával, mivel megölte a feleségét. (az nem derül ki, hogy miért tette) Karamboloznak és az erdőben sétálva egy házra bukkannak, ami elhagyatott. Ám a ház mégsem, olyan üres, mint ahogy azt először hitték. Közben eltelik öt év. A két kislány nagybátyja pedig minden erejével az elveszett gyerekeket keresi. A keresés sikerrel jár és a lányok előkerülnek. A nagybátyjuk és barátnője befogadják őket, de nem is sejtik, hogy az elhagyatott házból nem csak a lányokat hozták magukkal .... 




De persze, akad olyan amin néha megijedek. :D A következő filmen pedig többször is felsikítottam. XD Igazából úgy indultam neki, hogy ez biztos egy szar lesz, ami kicsit se ijesztő. Viszont kellemeset csalódtam. Jó volt a története, néhány résznél megijedtem és a végén elsírtam magam. XD Számomra megható volt a vége. :)
Igazából visszagondolva már nem olyan félelmetes, mint akkor amikor megnéztem. :D Meg amúgy is olyan este tíz körül minden félelmetesebb. Viszont annyi biztos, hogy a mostanában alkotott horror filmek közül ez a legalább kicsit ijesztőre sikerült. Nem mondom, hogy ez a világ legjobb horror filmje, de nekem tetszett. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review