2016. május 31., kedd

Miraculous – Katicabogár és Fekete Macska kalandjai ( 2. évad hírek)

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, május 31, 2016
Sziasztok!
Az egyik legnépszerűbb bejegyezés lett a blogon a "Katicabogár és Fekete Macska kalandjai" vélemény :D Imádjuk ezt a mesét!!!
Szóval; Rengetegen várjátok a folytatást és sokan kérdeztétek is tőlem, hogy tudok-e róla valamit.
Nos, utánanéztem kicsit.
A hírek szerint (sajnos) idén már nem várható a második évad. A második évad munkálatait még csak most kezdték meg(2016. május).
Pontos dátumot nem találtam arról, hogy mikor fog érkezni.

Viszont a hírek szerint készülnek még külön ünnepi kiadásokkal is, amik 40 percesek lesznek: Karácsonyi,  Halloween-i. Illetve még egy speciális részről van hír: Katicabogár Sanghajban.
Ezekről a spéci részekről készült koncepciós kép is, amiket még szép, hogy megmutizok. :D


Íme a három kép:
Érdekesség: Szavazást nyitottak a Twitteren, hogy a nagyközönség melyik speciális részt várja a legjobban és 42%-al a karácsonyi nyert. :) (Na? Vajon miért? XD Van egy tippem, hogy köze van a fagyöngyhöz.)

Jeremy Zag(aki az egyik készítő), arról is nyilatkozott, hogy szeretne pár új helyszínt mutatni és pár új rosszfiút.
(Bár ezt nem egészen értem, hiszen a rosszfiúk mindig mások voltak... Halálfejen kívül talán lesz egy újabb állandó gonosztevő?)
Óh! És még egy olyan hírt is közölt, hogy a Sanghaj-os speciális epizódban még egy új hős is csatlakozik a csapathoz... O.O

Én már nagyon várom a második évadot :) Nehéz kivárni, pedig még kicsit odébb van.

50 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az, hogy jövőre jön, az nem igaz.

Jeremy nem készítő, hanem stúdiótulajdonos.

1995 írta...

Ebben a bejegyzésben nem írtam, hogy jövőre jön.
Azt írtam, hogy idén elvileg már nem érkezik és nem tudok pontos dátumot. :)
Jeremyt meg egy blogon olvastam, hogy készítő és engem különösebben nem is érdekelt, hogy ki ő csak a hír :D

Névtelen írta...

Azt sem írták, hogy idén már nem ����

Névtelen írta...

Ja, és ami a tumblrön és blogokon van nem mindig igaz, sőt általában soha!!!

1995 írta...

Akkor te legalább jobban tudod. Annak majd mindenki örülni fog, ha előbb érkezik, de majd úgyis kiderül.

Unknown írta...

Azt nem tudod hogy a 40 perces különkiadások mikor jelennek meg?

Névtelen írta...

A három személyes csapat gáz a kettő személyes a macska-katica csapat a jó☺ a macska-katica-? Nem jó����������������������������������

Névtelen írta...

ÉN IS VÁROM A KARÁCSONYI RÉSZ

Arwen írta...

Sziasztok, én most találtam rá a mesére, és kicsit idegesítő hogy mindig meg kell állítani, mert elkapják a feliratot. Tudtok nekem minnél több szinkronos részt adni? Köszönöm szépen.
Arwen

Hordozó01 írta...

Amigy lehet hogy ezek a képek amit te találtál nem feltétlen a kövi évadhoz lesunek mert ennek a mesének már volt több változata az az már más módban is felkerültek a netre és ezzel nem akkarom leszólni a munkálkodásod mert én is hallotam már extra részekről.

Vivien írta...

szerintem jó

Vivien írta...

sziasztok

Vivien írta...

nekem nagyon tetcik a katica és fekete macska

Vivien írta...

szerintem kloi a leg szeb a szorozatba

Vivien írta...

szerintem ez a legjob mese a disnin

Vivien írta...

szerintem nagyon jó a katica

Vivien írta...

sziasztok

Vivien írta...

énis várom a karácsonyi részt

Névtelen írta...

Es a karacsonyi resz mikorra varhato ??(mayar szinkronnak)

Vivien írta...

nem tudom

Vivien írta...

sziasztok

Vivien írta...

de szerintem karácsony fele lesz a karácsonyi rész

Vivien írta...

szerintem ez a legjob mese a disnin

Vivien írta...

de majd karácsonykor lessz szerintem a karácsonyi réssz

Vivien írta...

én nagyon szeretem a katicát

Vivien írta...

sziasztok én csak most találtam rá a mesére de szerintem jó nagyon

Vivien írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vivien írta...

sziasztok szerintem nagyon jó a katica és a fekete macska

Unknown írta...

Én a Karácsonyi részt láttam angolul.De így angolul sajnos nem értettem sokat.Tudok angolul de nem ilyeneket!Szóval várom!!!!😘☺😄😉

Unknown írta...

Én a Karácsonyi részt láttam angolul.De így angolul sajnos nem értettem sokat.Tudok angolul de nem ilyeneket!Szóval várom!!!!😘☺😄😉

Vivien írta...

Hát énis várom

Vivien írta...

sziasztok én már nagyon várom a karácsonyirészt

Éva írta...

Ebben az esztendőben már biztos nem jön ki. A 2 évad mert December vége van

Névtelen írta...

Én láttam a karácsonyi részt felirattal��������

Unknown írta...

Egy fontos kèrdès andrien mikor tudja meg hogy marinett a katicabogár mert látam olyan videot fent youtube hogy meg láta hogy visza változik marinett ès dühös lett andrien hogy

Vivien írta...

én nemlátam olyan részt

Unknown írta...

Már èn látam a karácsonyi külön kiadást youtube de magyar fel iratal de magyar szinkronal mikor jönki ki tudja?

Vivien írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vivien írta...

énis láttam

Vivien írta...

sziasztok én láttam a katica és fekete macskának minden részét és dalát

Unknown írta...

Kinek melyik rèsze a kedvence a 1 èvadbol?

Vivien írta...

a kezdete 1. rész a kedvencem

Névtelen írta...

Idén jön?? És ha igen mikor??

Vivien írta...

nem tom

Vivien írta...

sziasztok nem tudjátok mikor jőn uj rész és ha jőn mikor

Egy magyar lány írta...

Már kijött a 2. évad, néhány rész már fent is van a youtube-on, magyar felirattal is.

Vivien írta...

láttam

Unknown írta...

Szisztok . Nemtud játok mikor jönki a 2 .évad magyarul? Mert valaki szerint májusban valaki szerint csak ősszel .

papp vivien írta...

Hát idén sem jön ki az már biztos!

Névtelen írta...

Indavideón fent van a második évad 8.rész-ig

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review