2013. június 30., vasárnap

Shounen Dolls (manga)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 30, 2013

Nagy kedvencem volt ez a manga.
Az a baj, hogy én eddig csak angolul találtam meg és az én angol tudásom az elég kevés. Viszont a lényeget így is értettem belőle. XD

Története: Ageha egy sikeres babakészítő család tagja. A család már generációk óta űzi a mesterséget és különleges képességgel is rendelkeznek: Mindegyikük képes hallani a babák hangját. Agehanak van egy különleges babája, Leo. Ő segít a lánynak, ha veszély fenyegeti. Ha Ageha megcsókolja, akkor emberré válik. A gonosszá vált babák legyőzésén kívül más feladatuk is van. Meg kell találniuk a másik őrző babát, akinek Leohoz hasonlóan az a feladata, hogy megvédje Agehat.

Véleményem: Szerintem nagyon aranyos. Nem túl hosszú, de élvezhető. Gyönyörűen van megrajzolva és a története is ötletes.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review