2013. június 16., vasárnap

A zöld urai

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 16, 2013

A Zöld urai – Epic

Története: 
"A Jégkorszakot és a Riót alkotó Blue Sky animációs stúdió 2013-ban A zöld urai animációs mesefilmmel áll elő, ami William Joyce “The Leaf Men and the Brave Good Bugs” gyermekkönyvén alapul, és a története egy kamaszlányról szól, aki egy a természet mélyén megbúvó titokzatos világba sikerül belecsöppennie…"


Nemrég néztem meg ezt a mesét. ^^ Jajj, hát nekem nagyon tetszett. Szerintem irtó aranyos. Maga a története nem túl eredeti... mármint, engem kicsit az Artúr és a villangókra emlékeztetett, de lehet, hogy ezzel egyedül vagyok. Mondjuk az is igaz, hogy engem ez cseppet sem zavart. XD Na, de a figurák totál cukik és szerethetők. Vicces és kicsit megható is a története. Rögtön az elején majdnem elkapott a sírás. XD Bár én ilyen érzelgős vagyok. 


Szívesen elolvasnám a könyvet is - hiába gyermekkönyv. 

A mese legjobb szereplői a csigák és a háromlábú kutyus. Wáááá, nagyon édes az a kutya. *-*

Szóval: Vicces, jópofa, van tanulsága, és még romantika is van benne ->ezt inkább az idősebb nézők tudják értékelni.






Előzetes:




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review