2013. június 14., péntek

Last Cinderella

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, június 14, 2013
Története: 
A főszereplő Sakura, aki 39 éves. (bár szerintem nem néz ki ennyinek) Egy fodrászüzletben dolgozik és nagyon szereti a munkáját. Addig semmi gond nincs is ezzel, amíg be nem toppan az új főnök: Tachibana. (Ő és Sakura régóta ismerik egymást) Ekkor azonban érkezik egy  másik régi ismerős, aki az új főnököt tűzte ki magának célul és ebben Sakura az útját állja. (bár nem szándékosan) A lány elküldi Sakurát egy ismerkedős estre, ahol megjelenik Hiroto, aki azzal a küldetéssel érkezett, hogy szegény, ártatlan Sakurát magába bolondítsa és eltávolítsa az útból. De persze semmi sem megy simán... Vajon mi lesz a történet vége? Nagyon nagyon kíváncsi vagyok, hogy alakul a szereplők sorsa.



Egy japán sorozat, ami jelenleg minden csütörtökön új résszel érkezik. Egyenlőre az a hír járja, hogy csak 12 részes lesz. Eddig 9 rész jelent meg. Ha valaki kedvet érez arra, hogy megnézze talál hozzá magyar feliratot is. ->  ITT!

Amiért én nézem: 
Hááát XD a fő ok, amiért egyáltalán elkezdtem nézni az nem más, mint az egyik főszereplő Miura Haruma.  Igazából nekem nem is kellett több. XD Persze, ha maga a történet nem tetszett volna, akkor nem folytatom, de mivel tetszik ezért gyönyörködhetek ebben a jó séróju pasiba. XD




























Szereplők: Szeretem őket, úgyhogy mindenkinek boldog életet szeretnék, de valahogy úgy sejtem, hogy nem lehet mindenkinek happy a története. De azért reménykedem, talán a forgatókönyv írók megoldják. :D


Ha majd vége lesz a sorozatnak, akkor leírom úgy összességében a véleményemet és azt, hogy nekem tetszett-e a befejezés. Igazából, ha Sakura azzal a sráccal marad akivel én szeretném, akkor tetszeni fog. XD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review