2013. június 19., szerda

Vándorló palota

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, június 19, 2013




Történet: "Sophie dolgos hétköznapjai az édesapjától örökölt kalapboltban telnek. Fiatal korához képest csak ritkán engedheti meg magának, hogy a közeli városba menjen egy kicsit szórakozni; ám egyik kiruccanása alkalmával találkozik Howllal, az elképesztően sármos varázslóval. Kapcsolatukat félreértve az irigy Puszta boszorkánya rettenetes átokkal sújtva Sophiet: 90 éves öregasszonnyá változtatja őt. A lány teljesen összetörve a pusztákba menekül, mígnem véletlenül Howl vándorló palotájára bukkan. Kilétét eltitkolva felveteti magát takarítónőnek a palotába. A rejtélyes és energikus hölgy rövidesen élettel tölti meg az ódon kastély szobáit, melyben csak Markl, a varázsló pelyhes szakállú tanítványa, és a házat kormányzó tűzdémon, Calcifer lakik. Ez az a hely, ahol Sophie végre kibontakoztathatja tehetségét, és különleges csodákra lesz képes. Közös történetük Howllal talán még csak most kezdődik."


Egy osztálytársam beszélt nekem róla. Szinte áradozott, hogy mennyire jó és muszáj megnéznem. Vállat vontam és azt mondtam: Hát jó, akkor legyen. Megnézem. XD
Azóta nem csak ennek az animének, de Miyazaki Hayao rajongója is lettem. Az anime grafikája csodálatos, annyira részletes és szemet gyönyörködtető. Maga a történet is nagyon tetszett, eredeti és nem sablonos. A karakterek is nagyon jól lettek megalkotva. Magyar szinkronosan is megnézhető és nekem a szinkron is tetszett. (bár mindenki tudja, hogy a japán szinkronokat nem lehet lepipálni) 
Nagyon tetszett és már legalább tízszer láttam, de még mindig megunhatatlan. ^^






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review