2018. május 29., kedd

Álomcsapda

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, május 29, 2018
Tartalom:
"Álmokat ​kértek. Rémálmokat kaptak.

Az emberek többsége könnyen elalszik.
Ez azonban elérhetetlen álom Cata, Fergus és még öt fiatal számára, akik ezért önként részt vesznek egy forradalmian új orvosi kísérletben. Álmatlanságuk olyan súlyos, hogy a kezelés, amit eddig csupán egyetlen tesztalanyon próbáltak ki, az utolsó szalmaszálat jelenti számukra. Ám a béta-csoport esetében a teszt a legkevésbé sem a tervek szerint alakul…
Röviddel azután, hogy a hét fiatalt elaltatják, katasztrófa történik. A fiatalok egy közös álomvilágban találják magukat, és mivel nem emlékeznek a kísérletre, azt se tudják, hogyan kerültek oda.
Míg ennek megpróbálnak a végére járni, iszonyú felismerésre jutnak: csapdába estek egy olyan világban, ahol megelevenednek a legvadabb rémálmaik. A tudatalatti álomvilág irtózatos szörnyei, a múlt elfeledettnek hitt vérfagyasztó titkai kínozzák a kis csapatot. Ismeretlenül is ki kell tartaniuk egymás mellett, hiszen a borzalmakkal csak így nézhetnek szembe.

Ha nem jönnek rá, hogyan küzdjék le az álmaikat, sose fognak felébredni."



Én és a könyv: 
Még megjelenés előtt olvastam róla az egyik kedven blogomon és rögtön felkeltette az érdeklődésemet.

Véleményem:
Egészen tetszett.
Bár én nem küzdök insomniával, de valamilyen szinten bele tudom élni magam.
Hisz legtöbbször késő éjjelig fent vagyok (Khm, mint most is. XD) és hiába kelek korán reggel, másnap éjjel ugyanúgy megint fent vagyok…
Ha viszont egyszer elalszok, akkor rettentő nehezen kelek fel.
A témaválsztás csillagos ötös. Az álmok világa az egyik legérdekesebb dolog, amit csak eltudok képzelni.
Szóval engem már ez megfogott.
És mivel rémálmokról van szó, nem maradhat el némi borzongás. Egyes jelenetek nagyon jól sikerültek voltak. Néhol csupa libabőrös voltam.
Talán Cata templomos rémálma volt a legparásabb. Abba a részbe annyira beletudtam élni magam, hogy szinte ott voltam én is.
Bár Hangyáé sem sokkal maradt le.
Megjegyzem a szereplők mind érdekesek és engem először meglepett, hogy több szemszög van, de ez így pont jó volt.
Viszont egyelőre egyiküket sem szerettem meg túlzottan.
Mondjuk túl sokat még nem láttunk a valódi személyiségükből. Tudunk róluk tényeket a kísérlet miatt, illetve láthatjuk, ahogy ötletelnek és próbálnak túlélni.
Eddig Fergus a legszimpibb, mivel ő olyan önfeláldozó, kedves srác típus, aki egyben kellően vagány is.
Ami mondjuk nem annyira tetszett; Számomra a fordulatok kissé kiszámíthatóak voltak. Szinte az összesre kapásból rájöttem.

A folytatásra kíváncsi leszek. Főleg ez után a befejezés után. :)

Ami nagyon tetszett:
Az alap.

Ami nem tetszett:
Kicsit kiszámítható.
Idézet:

"Mézes szavakkal a fenevad hazudott,
Prédája neki bizalmat szavazott.
Tudni, ki a farkas, ki sok nyájat széjjedúlt?
Haláláig nem, ha báránybőrbe bújt."

1 megjegyzés:

Nirol írta...

Úgy hiányzik a blooog

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review