2013. november 22., péntek

Csábításból jeles 10. epizód helyes válaszok!!!

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, november 22, 2013

Mennyi akciópont szükséges az epizódhoz? 
Én, 180 Akciópontból tudtam kihozni. :D A Vizsgaeredmények kiplakátolását választottam, mert akkor Castielel lehetünk. *-* Ezért én csak az "A" változat lehetőségeit írom le. Későbbiekben tervezem újra játszani, deee még nem biztos, hogy ez meg is valósul. XD
De mielőtt elkezdeném.

A helyes válaszokat betűjelét zöldre színeztem.
A semleges válaszok betűjele sárga színű.
A helytelen válaszok betűjele pedig piros lett. 


Az epizódban először az igazgatónő kérdésénél kell választanunk. Megkérdezi, hogy minél szeretnénk besegíteni. Két lehetőség közül dönthetünk. Itt nincs jó vagy rossz válasz, de nem mindegy hogyan döntünk a fiúkat nézve.

Igazgatónő:
Kérem mondják meg mit szeretnének csinálni ... (és akkor dönteni kell!)

A: Vizsgaeredmények. (Ha ezt a lehetőséget választjuk, akkor Castielt kapjuk magunk mellé)
B: Tájfutó verseny. (Ha a B-re megyünk, akkor Lysanderel munkálkodhatunk)

Ja... szóval miután ezzel megvagyunk -,ahogy mondtam én az "A"-t választottam - kimegyünk az udvarra. No itt kicsit elbeszélgetünk a kialakult helyzetről, aztán végre jön egy választós rész. Castiel duzzog, ugyanis ->

Castiel:
A drága igazgatónő utoljára kérdezett meg és már nem volt szükség emberre a tájfutáshoz. (Szóval így kötött ki Castiel a Vizsgaeredményeknél. XD)

A: HaHa. Kiszúrt téged magának, mi? ( Ha nem akarjuk rontani az esélyünket, akkor ezt nem választjuk!!! XD )
B: Megkérhettél volna valakit, hogy cseréljen veled. (semleges.. a válasza pedig annyi rá, hogy: Senkinek sem akarok az adósa lenni)
C: Sajnálom. (szintén semleges válasz és azt feleli, hogy: Nem kérek a sajnálatodból.)


Utána döntenünk kell, hogy kivel leszünk párban, amíg a vizsgaeredményes feladatainkat csináljuk.
A: Castiel *-*
B: Charlotte
C: Melody
D: Rosalia

Tök egyértelmű, hogy én Castielt választottam. ;) A feladatunk pedig az, hogy megkeressük a plakátokat.

Castiel:
Úgy látszik megbíznak benned. Kérdés nélkül odaadják neked a kulcsot.

A: Mert soha nem csináltam még semmi rosszat.
B: Egyszer megtanítom neked, hogy kell ezt csinálni!
C: Mr. Faraize megbízik bennem, ennyi az egész.
Minden válasz semleges, de én a "B"-t választottam ugyanis az jópofa. :D (Castiel mosolyog is rajta)

Szóvaaaal... tovább halad az epizód és egyszer csak találkozunk Lysanderel, aki azt mondja, hogy:
Lysander:
Megszeretném nézni a dolgozataim eredményeit. remélem nem kaptam túl rossz jegyet.

A: Nem hinném, rendesen felkészültél!
B: Inkább menj és nézd meg az eredményeket, ahelyett, hogy itt állsz. (bármilyen bunkónak is hangzik... Lysander szintmérőjét ez a "B" válasz emeli meg. XD)

Pörögnek az események... és utána el kell döntenünk kit szeretnénk a tájfutóversenyen a párunknak. Szerencsére itt nincs semmi rafináltság.  Egyszerűen oda megyünk a kiszemelt fiúhoz és megkérdezzük tőle, hogy lenne-e a párunk. :D (azt nem tudom, hogy itt a szintmérő számít-e valamit. Úgy vettem észre, hogy nem!)

Ha úgy érezzük, hogy a dolgozataink sikerültek, akkor azt a feladatot kapjuk, hogy segítsünk azoknak a diákoknak, akinek nem sikerültek a dogák. (Ha nekünk se sikerült a dogánk, akkor pótdogát kell írnunk és minket korrepetálnak)
Újabb választás elé állítanak minket... mégpedig a következő elé:
Charlotte:
Te melyik tantárgyban vagy jó?

A: Nyelvtan
B: Matek ( matekot választottam, bár a valóságban nem erősségem a tantárgy... de itt menőztem, mint korrepetáló :P)

Ha a matekot választjuk, akkor Irisnek kell segítenünk, ugyanis nem megy neki a tantárgy. Elég egyszerű kérdésekre kell választ adni, de azért leírom őket.

Iris kérdései a következők: (amúgy akkor is ezek a kérdések, ha minket korrepetálnak)
40+(40*0)+2=?

A: 0
B: 2
C: 42

Hogy hívjuk azt a háromszöget, amelynek legalább két egyforma hosszúságú oldala van?

A: Derékszögű háromszög
B: Egyenlő szárú háromszög
C: Egyenlő oldalú háromszög

Hány méter egy kilométer?

A: 100
B: 1000
C: 10000

És szerencsére ezek után nem zaklatnak több matekfeladattal. XD Ennyi bőven sok is volt! :D

Ezek után az a feladatunk, hogy megkeressük az új diákot. Útközben találkozhatunk Nathaniellel. Akitől megérdeklődjük, hogy látta-e őt.
Natahniel:
Van egy új diák? Nem is tudtam...

A: Pedig ez a dolgod! Mivel töltöd az idődet? 
B: Fura... Amikor én jöttem, akkor tudtál a dologról. (Amúgy csak én vettem észre úgy, hogy ebben az epizódban rengeteg a semleges válasz?  O.O)
C:Akkor nem új diák volt? 

Ezek után, amikor megtaláljuk az új diákokat és elbeszélgetünk velük. (Armin és Alexy *-*) Keresünk nekik gémkapcsot. XD

Bemegyünk a terembe, ahol ott vár Nathaniel. Megkérdezzük tőle, hogy nem látott-e egy gémkacsot.
Nathaniel:
Hahahaha! Olyan, mintha ezt egyszer már kérdezted volna.

A: Tudom, de jó ügyért cselekszem
B: Válaszolj, kérlek! Nem vagyok kíváncsi a megjegyzéseidre. 
C: Igen, de most nem nekem kell.

Végül az utolsó választási lehetőség. Találkozunk Arminnal, aki haza megy. Aztán rögtön utána jön Alexy.
Alexy:
Nem láttad a tesómat? El akartunk menni vásárolni. Szükségem van új ruhákra.

A: Egyszerűen csak elfelejtette.
B: Szerintem neki nem volt kedve... (ha ezt választjuk elmehetünk vásárolni Alexyvel *-*)
C: Szeretsz vásárolni? Ez pedig nem jellemző a srácokra...




Az epizód végén két ruhát is kapunk. Egy randiruhát és egy ajándék ruhát, amit Alexy vesz nekünk. (amúgy három ruci közül választhatunk) :D 
Ha találkozunk a tündér keresztanyánkkal, akkor sapkát kapunk ajándékba - attól függően, hogy milyenek voltak az eredményeink. /Én nem taliztam vele. XD/





7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oh! ! De jó! Csinálsz még ilyet? O.O

1995 írta...

Fhú, hát nem tudom. :) Ez a kedvemtől is függ. XD De szerintem még várható ilyesmi bejegyzés :) Köszi a kommentedet. :)

Névtelen írta...

Hát nekem se megy a matek mondjuk a nyelvtan se fél évkor mind kettő 2es let na mindegy remélem még csinálsz ilyet mert nagyon jó !

1995 írta...

Jaja, hát a matek nem egyszerű tantárgy és a nyelvtan se a legkönnyebb.
Leginkább attól függ, hogy mennyire van kedvem és időm... meg persze attól is, hogy mennyi akciópontom van. XD Mert ezeket a válaszokat nem igazán lehet egyszeri játszás után megszerezni. :) De szerintem még csinálok :) Köszi a kommentet.

Norbi= Ecset szeretlek írta...

Hm.... Értem! Melyik a randiruha?

1995 írta...

A kék felső, narancs szoknya. :D
A másikat pedig választani lehetett, ha jó válaszokat adsz meg a srácnál és ajándékba kapod tőle.

Unknown írta...

melyik a Castieles ruci?

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review