2013. augusztus 22., csütörtök

The Awakening

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 22, 2013
Tartalom: "Az 1921-ben, a világháborút követő években játszódó film sztorija egy szkeptikus nő (Hall) körül forog, aki egy vidéki nevelőintézetbe utazik, hogy utánajárjon egy pletykának, miszerint a hely kísértetekkel van teli. Már éppen úgy gondolja, hogy sikerült megdöntenie a szellem-teóriát, amikor találkozik valamivel, ami minden racionális magyarázatot megcáfol..."


Véleményem: Nekem nagyon tetszett ez a film. Érdekes volt és kicsit megható. Félelmetesnek nem mondanám. :D Jó a hangulata, jók a színészek és nem az a tipikus horror film. (Mondjuk az elején azt hittem, hogy az lesz) Szerencsére véres, undorító részek nincsenek benne. Azokat nem is szeretem, azt szeretem, ha megijesztenek. Nem azt ha kidobom a gyomrom tartalmát  XD A végén a csavart sejtettem, de azért meg tudtak vele lepni. Legalább egyszer érdemes megnézni. :) Egy jó, enyhén borzongatós film.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review