2013. augusztus 24., szombat

Szemfényvesztők

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 24, 2013
Tartalom:
"Jöjjenek közelebb... Még közelebb...
A világ legjobb illuzionistának egy csapata bankot rabol, de nem is akárhogyan: a mindenkit megtévesztő műsorszámuk végeztével a közönség sorai közé szórják a megszerzett pénzt. Az FBI értetlenül áll az agyafúrt attrakció előtt, nem is sejtve, hogy egy sokkal nagyobb dobásra készülnek a szemfényvesztők."



Véleményem:
Tetszett a film. :) Látványos volt, jók a színészek, tetszett a sztori is. Nem az a szokványos, sablon történet. A végén volt egy kis csavar is - bár én sejtettem. Voltak poénok is, amiknek nagyon örültem. Izgalmas volt és nem unatkoztam rajta. Érdemes volt megnéznem. :D

Ami nagyon tetszett:
A trükkök.

Ami nem tetszett:
Nekem nem minden kérdésemre adta meg a választ.

Érdekesség: Állítólag lesz folytatása.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review