2013. augusztus 13., kedd

Nagyfiúk 2

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 13, 2013
Tartalom:
"A jó barátok mindig jó barátok maradnak. Az öt általános iskolai haver, aki hosszú szünet után egykori kosárlabda-edzőjük temetésén találkoztak újra, és töltöttek együtt egy emlékezetes hétvégét, újra összejönnek. A gyerekek egyre nagyobbak, az apák azonban nem lettek normálisabbak - ismét egy őrült, vad és teljesen agyatlan hétvége várható!"


Véleményem:
A mai napon elmentem a moziba megnézni ezt a filmet. Kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni.Viszont nem kellett csalódnom. Jó sokat nevettem. Természetesen nem mondom, hogy jobb lett az elsőnél. De nekem tetszett. A színészeket nagyon imádtam. A legtöbb poén tetszett és maga az történet is jó. Remek délutáni kikapcsolódás volt. Érdemes ezt a részét is megnézni. 

Ami nagyon tetszett: 
A színészek.
Jó volt látni a gyerek szereplőket, hogy mekkorák lettek.
Az a kézfogás, hát én kész voltam tőle. XD
És ami még nagyon tetszett és jót nevettem rajta: A kocsi mosás. XD


Ami nem tetszett: 
Nekem fura volt az a szarvas, de azért azon is tudtam nevetni.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review