2013. augusztus 1., csütörtök

The Dark Divine: Fekete bárány

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 01, 2013
Tartalom:
"Tékozló fiú
Veszélyes szerelem
Halálos titok
Grace Divine - a helyi lelkész lánya - mindig is tudta, hogy valami rettenetes történt azon az éjszakán, mikor Daniel Kalbi eltűnt, bátyja, Jude pedig vérbe fagyva tért haza.
Most, hogy Daniel visszajött, Grace-nek választania kell iránta érzett növekvő vonzalma és bátyjához való hűsége között.
Ahogy Grace közelebb kerül Danielhez, megtudja az igazságot arról a rejtélyes éjszakáról és arról, hogyan mentse meg szeretteit, ám ezért talán legféltettebb kincsével kell fizetnie: a lelki üdvével."
Végre egy tartalom, ami nem lövi le a történetet XD

Borító: Tetszik ez a borít. De nem értem, hogy a lábaknak mi köze a sztorihoz? XD Előbb gondolnám, hogy valami erotikus könyv, minthogy fantasy.

Véleményem: 
Hát kicsit már régen olvastam. Tavaly nyáron, hogy pontos legyek. Emlékszem, hogy tetszett, de voltak olyan részek, amik totál kiakasztottak. Arra is emlékeszem, hogy mivel a főszereplő -Grace- egy lelkész lánya féltem, hogy túl egyházias lesz a dolog és én azt utálom. Szerencsére ez nem történt meg. Különösebb meglepetéseket nem tartogatott, mert elég könnyen kitudtam találni, hogy mi a csavar. Nem a világ legjobb könyve, de egyszeri olvasásnak teljesen megfelelt. Szerintem elolvasom a folytatását.

Szereplők: 
Grace kissé irritáló tudott lenni. Nem is kedveltem meg különösebben. A bátyja az meg nagyon irritáló tudott lenni. XD Őt egyáltalán nem kedveltem meg. Sokszor magamban egy sértődött kisgyerekhez hasonlítottam. Danielről nem volt különösebben semmilyen véleményem. Még nem alakult ki bennem, hogy mit gondoljak róla. Talán a további kötetekben jobban megismerhetem a szereplőket. (Remélem)

Szerelmi szál: 
Kicsit másra számítottam, de nem volt rossz. Nem futottam tőle falnak. (Egyenlőre XD)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review