2013. augusztus 4., vasárnap

Paranormal Activity 2 - Tokyo Night

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, augusztus 04, 2013
Tartalom: 
"Nemrégiben láthattátok a Paranormal Activity 2 előzetesét, most pedig a Paranormal Activity 2: Tokyo Night trailerét tekinthetitek meg. A Tokióban játszódó film nem az első film remake-e, sőt a japánok se dolgozták fel a nagy sikerű horrort, a Paramount engedélyezte ezt az úgynevezett párhuzamos folytatást. Ennek  teljesen önálló sztorija lesz, ami a Paranormal Activity világában játszódik. A produkciót Toshikazu Nagae írta és a rendezte, a történetben egy japán tanulót követhetünk nyomon, aki San Diegóból hazatér Tokióba, csakhogy magával hoz egy szellemet is, amely elszabadul."


Véleményem: 
Azért néztem meg, mert az össze Paranormal Activity részt láttam már és kíváncsi voltam a Japánok mit hoztak ki belőle. A japán horror filmek általában félelmetesek, úgyhogy reménykedtem benne, hogy kapok valami ijesztgetős filmet. Az első fél óra elég unalmas és utána se sok minden történik. Hát én semmi ijesztőt nem találtam a filmben. Lihegések, sikítások és üvegtörések sorozata. Egyedül a vége parás egy kicsit, de az se nagyon. Mondjuk az is igaz, hogy én a rendes Paranormal Activityt se tartom félelmetesnek. ;)

Ami nem tetszett: 
Idegesített a főszereplő csaj. -.-"



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review