2013. augusztus 25., vasárnap

10 dolog, amit utálok benned

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, augusztus 25, 2013
Tartalom:
"Biancát hiába hívják randira a környék legmenőbb srácai. Nem mintha túlságosan tartózkodó lenne, de morc apja a fejébe vette, hogy míg Bianca nővére, Kat otthon ül, húgának is tilos a bulizás. Kat azonban kiállhatatlan, goromba pokróc, nincs senki, aki ki merne kezdeni vele. Amíg színre nem lép egy srác, aki jobban akarja Biancát a többieknél. A csöppet sem szent cél érdekében felbéreli Patrick Veronát, ezt a rejtélyes múltú, rettenthetetlennek látszó fiatalembert, hogy csábítsa el a mogorva Katet. A terv nem egyszerű, de végrehajtása sokkal bonyolultabb..."



"Gyűlölöm a szavaidat, a hajadat, s amit érzel,
Gyűlölöm, ahogy vezetsz, azt is, ahogy nézel,
Gyűlölöm cipőd, s ha átjár tekinteted tőre,
Gyűlöletem oly heves, hogy rímet hányok tőle.
Gyűlölöm, gyűlölöm, ha hazudsz, s azt is gyűlölöm, ha nem,
Ha miattad nevetek, vagy ha könnyes lesz a szemem.
Gyűlölöm, ha nem hívsz fel, ha nem nézel felém,
És gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek egy cseppet sem,
Szemernyit sem, nem gyűlöllek én."

Véleményem: 
A sorozatot már láttam és az eléggé tetszett. Kíváncsi voltam a filmre is. Szerintem jobb, mint a sorozat. :D Eléggé tetszett. Romantikus filmen még soha nem sírtam - most sem tettem -, de itt a versnél, könnyesek lettek a szemeim. A legjobban az tetszett, hogy bár romantikus, nem az a túl csöpögős fajta. :)
Volt benne pár poén, amin jót nevettem. A színészek nagyon tetszettek és az alap sztori is. 
Nincs túl komplikálva, aranyos, szerethető, vicces.
Ami nagyon tetszett: 
Az iskola tanárait bírtam. XD 
Romantikus, de nem csöpögősen.

Ami nem tetszett: 
Szerintem ilyen nem is volt. :D

Beillesztettem a YouTube-ról a teljes filmet. Én is ott néztem :D 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review