2013. augusztus 17., szombat

Kamisama Hajimemashita (manga)

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 17, 2013
Na, ezzel a bejegyzéssel direkt vártam. Arra vártam, hogy kijöjjön a 100. fejezet. *-* Wááá és milyen jó az a fejezet - igaz semmit se értek belőle, mert japánul van, de a képek magukért beszélnek. De itt most nem a 100. fejezetről kell írnom. XD Magáról a mangáról írok. Mellesleg én itt olvasom a mangát ->ITT!!!
Véleményem az animéről: Itt!

Aki látta már az animét, annak a története nem újdonság. Bár én akárhogyan is nézem érdemes a mangát is elolvasni ugyanis úgy az igaz. A manga és az anime más. Az anime nem bonyolódik bele a történetbe, amolyan kedvhozó egy röpke kis betekintés. A mangában van az igazi történet! (Jó hülyén fejezem ki magamat XD) De szerintem ez alap, hiszen 100 fejezetet nem lehet belesűríteni 12 részbe. 
Van ugyebár az a vád erre a műre, hogy eléggé hasonlít az Inuyashara. Igen, vannak hasonlóságok - ezt én sem tagadom - de a kettő teljesen más. Az Inuyasha harcolós, komolyabb. A Kamisama, humoros, könnyed, romantikusabb. Ahogy a Kamisama története kezd előre haladni annál inkább nem hasonlítható össze az Inuyashaval. Meg amúgy is maga a történetük sosem volt hasonló. Inkább csak a karaktereknél volt némi hasonlóság. 
Na most, hogy ezt így kifejtettem... XD Nekem ez a manga az egyik kedvencem. Aranyos, szerethető, vicces, szép a rajzolása és számomra érdekes is. SZERETEM,SZERETEM, nagyon szeretem ezt a mangát.



100. fejezetből
Tartalom:
Hősnőnk,  Momozono Nanami. Egy napon arra ér haza, hogy szerencsejáték-függő apja lelépett otthonról, tetemes adósságot és dühös behajtókat hagyva hátra maga után. Nanami még aznap este fedél nélkül, kilakoltatva találja magát, és jobb híján a parkban készül eltölteni az éjszakát, amikor is egy különös idegennel hozza össze a sors."  A férfi felajánlja neki  a saját, régóta üresen álló házát. Mikor Nanami elmegy a megadott címre megdöbbenve látja, hogy az nem is ház, hanem egy romos és ijesztő szentély. Ráadásul egyáltalán nem üres... Szembetalálja magát a szép arcú, ám mogorva rókaszellemmel: Tomoeval, akinek cseppet sem tetszik a lány érkezése.  Kiderül, hogy a férfi, akivel Nanami találkozott a szentély istene volt és az erejét átadta a lánynak, így most már ő a templom istennője. Mondanom se kell, hogy Tomoe ezt elfogadhatatlannak találja és rögtön faképnél hagyja szegény lányt... Ám a szentély két kis segéde elárulja Nanaminak, hogy van rá mód, hogy Tomoe engedelmeskedjen neki, de ehhez meg kell őt csókolni...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review