2013. augusztus 27., kedd

Tengerparti tini mozi

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 27, 2013
Tartalom: A Tengerparti Tini Mozi szörfös szerelmespárja, Brady és McKenzie együtt pattannak fel a nyár utolsó hullámára, ami rejtélyes módon egy klasszikus tengerparti musical filmbe repíti őket. A Wet Side Story-ban két rivális banda, a szörfösök és a motorosok fakadnak dalra és perdülnek táncra a tengerpartért folyó versenyben. Brady és McKenzie próbálnak visszatérni a valóságba, de félő, hogy életük örökre megváltozik, amikor akaratuk ellenére átírják a film romantikus szálát: Tanner, a jóképű szörfös bandavezér beleesik McKenzie-be, míg Lela, a motoros lány Brady-re hajt rá. Mi sülhet ki ebből? Vajon vissza tudnak térni valódi életükbe? 


Véleményem: Először is azt írnám le, hogy én nagyon kíváncsi voltam a filmre. Rögtön tudtam, hogy ezt viszont feliratosan akarom először látni - ugyanis szerettem volna azt is érteni, hogy miről szólnak a dalok. (Nos a tartalmuk nem mindegyiknek nyerte el a tetszésemet... bár azért akadt, olyan ami nagyon tetszett. Pl: Falling for You) Ami nem nagyon fogott meg (elsőre).. az a koreográfia volt. Mondjuk utána már az is tetszett. XD (Persze nem mindegyik) Maga a film nem volt rossz. Nekem tetszett. A zenék többsége is tetszett. Voltak részek, amiken jókat mosolyogtam vagy éppen nevettem. Bár akadt olyan rész is, ami idegesített. Ez pedig a főszereplő lány: McKenzie viselkedése volt. Miért akart annyira haza menni? O.o Jó, most lehet, hogy csak én  vagyok ilyen: De ha bekerülnék egy filmbe vagy egy könyvbe, biztos, hogy nem szeretnék rögtön haza rohanni. XD 

A filmnek akad tanulsága is. Az a tipikus, amit a legtöbb tini filmben szajkóznak: Légy önmagad, ne mások irányítsák az életed. Tedd azt, amit te szeretnél. stb.
Amúgy a színészek is jók voltak. :D 
Összességében: Nem rossz film és ha megy a tv-ben, szerintem újra megnézem. (Ha épp nem kell tanulnom -.-")



Ami nem tetszett:
McKenzie viselkedése, az elején.

Ami nagyon tetszett:
Az a csillogó mosoly XD Kész voltam. XD
És ez a koreográfia.


KHM...KHMM...Ha másért nem is, de a helyes pasikért mindenképpen megéri megnézni. :P























0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review