2013. augusztus 2., péntek

Ház az utca végén

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 02, 2013
Tartalom: 
"A frissen elvált Sarah (Elisabeth Shue) az újrakezdés reményében álmai otthonába költözik lányával, Elissa-val (Jennifer Lawrence) egy apró elhagyatott kisvárosban. Amikor azonban megmagyarázhatatlan dolgok kezdenek történni körülöttük, hamarosan kideríti, hogy a város egy dermesztő titkot őriz: Évekkel korábban, épp a szomszédjukban egy kislány álmukban végzett egész családjával, kivétel, öccsét, Ryan-t (Max Thieriot), aki ma is ott él a házban. Sarah minden igyekezete ellenére Elissa egyre közelebb kerül Ryan-hez, és ezzel együtt egyre nagyobb veszély is leselkedik rá…"


Véleményem: 
Kíváncsi voltam a filmre, mert az Éhezők Viadal főhősnője a főszereplő. Ráadásul itt egy horror filmben láthatom - gondoltam. Hát nem tudom. nekem uncsi volt a film. A bemutató alapján sokkal jobbra és izgalmasabbra számítottam. Volt benne némi fordulat ugyan, de engem nem igazán leptek meg vele. Mondjuk a legnagyobb problémám a filmmel csupán annyi, hogy ez egyáltalán nem horror! Egyszer érdemes megnézni.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review