2013. augusztus 1., csütörtök

Amnesia (anime)

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 01, 2013



Tartalom: 
"Augusztus 4.
Heroine a munkahelyén találja magát, miután valószínűleg elájult. Munkatársai aggódnak érte, ezért hazaküldik. Ám a lány semmire sem emlékszik eddigi életéből. Sem a segítségére siető gyerekkori barátaira, sem a munkahelyére, sem semmire. Ennek tetejébe még egy Orion nevezetű lény is megjelenik előtte, aki állítólag egy másik világból származó lélek és akinek feltehetően köszönhető a jelenlegi állapot. Mindezek ellenére főhősnőnk úgy tesz, mintha minden rendben lenne. Amint barátaival egyre több időt tölt el, egy-egy emlékkép bevillanásán kívül semmit sem javul a lány állapota, mígnem az egyik kiránduláson le nem esik egy sziklaszírtől...


Augusztus 1.
Heroine a kórházban ébred, ahol Shin nyit rá, majd mintha mindennapos szokás lenne, könnyedén megcsókolja a lányt, aki ledöbbenve áll a fiú előtt. Kiderült, hogy ők ketten "állítólag" járnak és hogy korábbi 2 munkatársát, Kent és Ikkit egyáltalán nem ismeri. Az egész zavaros főhősnőnk számára, plusz még Orion is eltűnt. Ismét kisebb emlékezetkieséssel rendelkezik, amelyet Shin észrevesz, így Heroine végül elmondja a történteket, amelyen a fiú próbál segíteni. Amíg egy autó el nem üti a lányt...
Ezek után ismét augusztus 1-én ébredünk, ám ekkor már Ikki testesíti meg a "barát" szerepet, Shin és Toma
pedig nem léteznek. Mintha különböző világokban ébredne Heroine, melynek mindegyikéből egy-egy apró részletet előre meglátott még az anime legelején. És hogy még jobban a tetőfokára hágjon a teljes zűrzavar, megjelenik egy különös, rejtélyes alak is, aki kedvesnek mutatja magát, ám valójában sötét titkot rejteget. És hogy mi lesz ezek után? Heroine visszaszerzi az emlékeit és alábbhagy végre a teljes zűrzavar? A válasz az emlékekben rejlik..."


Véleményem: Olyan szép a grafikája. Muszáj volt belekukkantanom. Aztán rögtön beledobtak a mély vízbe. Semmit nem értettem! Egyáltalán semmit. XD Azért néztem, hogy megértsek valamit, de szinte a légvégéig egy nagy kotyvassz marad az egész. Mondjuk olyan szempontból eltalálták a dolgot, hogy folyamat kattogott az agyam, hogy vajon mi történt a csajjal és az egész világával. Aztán meg a végéről ne is beszéljünk. Ez nem befejezés! -.-" Gonoszak! XD Az animét az azonos című visual novel-je alapján készítették. Gondolom aki azt végigjátszotta annak világosabb volt az egész sztori. :D Mondjuk meg őszintén:  Nem mondom én, hogy rossz. Csak azt mondom, hogy nem jó. XD Mondjuk ha netalántán lesz egy második évada, akkor abba is belenézek majd. :)

Szereplők:
A főhősnő nagyon idegesítő és azt hiszem nem is láttam még olyan főhősnőt, aki ilyen keveset beszélt volna.De az hagyján, hogy nem beszélt... szinte semmilyen érzelmet nem adtak neki. XD Amúgy, az animét nézve asszem ki se derül a neve. Komolyan! Sohasem hívják a nevén. O.o  A pasi szereplők se jobbak, amúgy. Mindegyik cukinak és helyesnek lett megalkotva, de ennyi! Egy szereplőt szerettem meg, de azt is csak a külseje miatt. XD Ez a szereplő pedig Shin. :P


Ami nagyon tetszett:
Az oppening. *-* Jajjj!!! Az nagyon bejövős. IMÁDOM!
Nekem tetszettek a szemek. *-* Érdekes volt és újdonság, mert eddig más animékben nem láttam még ilyet. Mondjuk először nekem is fura volt.



Ami nem tetszett: 
Unalmas, idegesítő.
Az elején és a közepén szinte semmi nincs a végébe pedig bele sűrítik az infókat.


Szerelmi szál: Hát az van benne. Mindenki kedvére válogathat, hogy neki melyik választás tetszene. :P

2 megjegyzés:

JustGabica írta...

Én szívesen megnézném! :D

Unknown írta...

Gimiben Ázsia mániás voltam, imádtam a japán nyelvet és kultúrát. Egy ideig szüneteltettem a dolgot. És kb. egy hete kezdtem el újra érdeklődni ezek iránt. Elkezdtem keresgélni a neten, vannak-e új animék/mangák. Ezt találtam. Két napja kezdtem nézni, alvás előtt csak 3-4 részt tudtam megnézni, de nekem tetszik ez a bonyolult sztori. Valósághű, reális! Az amnéziások olyanok, mint a főhősnő, Heroine! Nagyon jó! A pasik közül Shin és Ikki a kedvencem. Kitartóan nézem tovább. Sőt! Ha van belőle manga, megveszem! Valaki tudja? Létezik belőle manga? :)

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review