2013. augusztus 17., szombat

A soha határa

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 17, 2013
Tartalom: 
"Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.
A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?"

Véleményem: Megmondom őszintén a tartalom alapján nem számítottam rá, hogy tetszeni fog a könyv.
De aztán, még nem voltam a felénél se, amikor eldöntöttem, hogy ez bizony felkerül a kedvenc listámra. Nagyon tetszett! Elgondolkodtató, megható és megmosolyogtatja az embert. Ez a könyv egyszerre tesz szomorúvá és vidámmá. Miközben olvastam rengeteget gondolkodtam. És nagyon is igaz, hogy nem szabad mindig másoknak megfelelni. Van mondandója és ezért is imádtam.
A legvégén pedig összeszorult a szívem és csak reménykedni tudtam, hogy az írónő nem lesz kegyetlen. 
Persze vannak hibái...Ahogy minden könyvnek, de ezek nem túl nagyok és engem nem zavartak.
Mindenkinek érdemes legalább egyszer elolvasnia!!!!

Szereplők
Andrew: Remélem valahol létezik egy ilyen pasi. Ha nem is nekem szánták azért reménykedem a létezésében. Ugyanis bárki boldog lenne mellette. 
Camryn: Szimpi volt. Sok mindenben egyezik vele a gondolkodásom. 

Ami nagyon tetszett:
A két főszereplő.
Örültem, hogy a legtöbb színésznek a nevét ismertem. XD Jó, ez most kis hülyeség, de amikor a könyvekben felhoznak egy példát egy hírességről szinte sohasem tudom ki az.

Ami nem tetszett: 
Volt néhány olyan mondat, ami nagyon kizökkentet a könyv hangulatából. 

Kedvenc idézetem:
"Csak azért, mert az egyik ember fájdalma kevésbé nyomasztó, mint a másiké, attól még nem fáj neki kevésbé"

Borító: 
Személy szerint én más borítót képzelek el neki, de az eredetivel sincs semmi problémám.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review