2013. augusztus 15., csütörtök

Delfines kaland

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 15, 2013
Tartalom:
"Rákcsapdába esik a fiatal nősténydelfin, és súlyosan megsérül. Az életét egy parton bóklászó kisfiú menti meg, ám az orvosoknak amputálni kell az állat farkát. Nem sok esélye van az életben maradásra, ám a tizenegy éves Sawyer nem adja fel. A magába forduló kisfiú és a Winter nevű delfin között barátság szövődik. Sawyer minden követ megmozgat, hogy megmentsék."


Véleményem: 
Nagyon tetszett a film. Aranyos, szívhez szólótanulságos, ráadásul igaz történeten alapul. Nem értem azokat az embereket, akik azt mondják, hogy közhelyes. Szerintem ez egy igazi családi film és ha valaki nem úgy ül le, hogy árgus szemekkel a hibáit keresi, akkor nagyon tetszeni fog neki. Én el is sírtam magamat rajta. A színészek is nagyon tetszettek. Szerintem ez egy jó film. Legalább egyszer érdemes megnézni.
Ami nagyon tetszett: 
A végén, amikor mutattak videofelvételeket arról, hogyan mentették meg Wintert stb.














0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review