2013. augusztus 20., kedd

Horrorra akadva 5

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 20, 2013
Tartalom: 
"A boldog házaspár, Dan (Simon Rex) és Jody (Ashley Tisdale) furcsa és ijesztő természetfeletti aktivitást tapasztalnak a házukban, a jelenések pedig pontosan akkor kezdődtek, amikor hazavitték újszülött kisbabájukat, Aident a kórházból. Amikor azonban a borzasztó események kihatnak a házaspár munkahelyeire is (Dan majomkutató, Jody pedig balett-táncos), a szerelmeseknek rá kell döbbenniük, egy irtózatos démon ólálkodik a család körül. Eldöntik, hogy nem hagyják magukat, ezért különböző szakértők segítségével és házuk teljes bekamerázásával próbálnak utánajárni a kísértethistóriának. A fenyegetés egyre nagyobb, ezért gyorsan meg kell szabadulniuk a démontól, mielőtt túl késő lenne!"



Véleményem: Kezdésnek annyit írnék, hogy amikor megtudtam, hogy lesz ötödik rész nagyon örültem és kíváncsi voltam. Az összes Horrora akadva filmet láttam már és nekem tetszettek. Viszont azt kell mondjam, hogy az ötödik rész gyengébbre sikeredett. Igen, voltak poénok, amiken lehetett nevetni: De kevés. Összességében annyira nem volt rossz, mint ahogy sok kritikában olvastam. Nézhető. De nem olyan, amit többször is megnézek. 

Ami tetszett: 
Amikor a pasi bénázik a kamerákkal és folyton elviszi a mentő. XD
Kicsit belecsempészték a Szürke ötven árnyalatát is. :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review