2013. augusztus 6., kedd

Midnight Secretary

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 06, 2013
Tartalom:
"Amikor Satozuka Kaya a Touma Vállalat igazgatójának, Touma Kyouheinek a személyes titkárnője lett, még nem tudta, hogy mit vállalt. Mikor elviszik bemutatni az igazgatónak, az éppen a barátnőjével készül eltölteni az időt. Nem a legjobb kezdet. Kyouhei egy csodálatos képességű igazgató, de arrogáns és kissé perverz természetű. El akarja küldeni Kayát, mert szerinte nem elég szexi ahhoz, hogy a titkárnője legyen. Amikor mégis ad neki egy esélyt, Kaya eldönti, hogy bebizonyítja neki, nála jobb titkárnőt keresve sem talál! 
A dolgok egészen jól mennek addig, amíg Kaya egy éjszakai túlóra alkalmával rá nem jön, hogy a főnöke egy... vámpír?!"



Véleményem:
Hááát én nagyon szeretem ezt a mangát. Már többször is újra olvastam, de nem tudom megunni. Egy kis vámpírság, egy kis perverzség, némi romantika. Én oda vagyok a rajzolásáért is. Szerintem gyönyörű. Érdekes, hogy miközben a Szürke ötven árnyalatát olvastam sokszor eszembe jutott ez a manga. XD Tetszenek a kibontakozó érzelmek is. 

Szereplők: 
A két főszereplő a kedvencem és szerintem jól ki lettek találva. Ja meg persze nagyon szépen lettek megrajzolva. --->




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review