2013. augusztus 3., szombat

Vámpír akták - Blood Ties (sorozat)

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 03, 2013
Tartalom: 
"Vicki Nelson (Christina Cox) zsaruból lett magánnyomozó, aki egyik megbízása során "összetalálkozik" Henry-vel, aki első ránézésre egy huszon-egynéhány éves playboy. Eddig nem is lenne semmi érdekes a dologban, azonban kiderül, hogy Henry nem más, mint VIII. Henrik egykori angol király fia, 450 éves, és mellesleg vámpír. Ők ketten különös szövetséget kötnek, hogy a továbbiakban együtt oldjanak meg megbízásokat, és együtt küzdjenek a (Henry-nél sokkal) gonosz(abb) erők ellen. Mindeközben néha-néha feltűnik a képben Mike - akivel Vicki még rendőr-korában együtt dolgozott (és még mást is) - aki gyakran kerül konfliktusba Henry-vel. A negyedi tag a csapatban Coreen, aki Vicki első megbízójából a segítőjévé lép elő. Ja és a lényeg: ez a kis csapat, valahogy mindig úgy alakul, hogy természetfeletti erőkkel találja magát szemben az ügyek felgöngyölítése közben..."



Véleményem: IMÁDOM!!!! Már nem emlékszem hogyan találtam rá, de szerelmem volt első nézésre. XD Nyomozós, misztikus, vicces, romantikus is, helyes pasi a főszereplő - aki vámpír. XD Mi kell még? Hát nekem más nem. :D És ami a legjobb: Nem csak a vámpírok körül forog a sztori. Van itt minden más is. Izgalmas sorozat. :)


Ami nem tetszett:
MIÉRT???? MIÉRT ILYEN RÖVID? :'(

Ami nagyon tetszett: 
Szinte minden. :P 

Szereplők: 
Vicki: Talpraesett karakter. Nem olyan, mint én... XD mármint... én tuti rögtön a vámpír srác nyakáb ugrottam volna. :D Nem azért, mert vámpír!!! A vérem kiszívása rész nem csábító. XD
Henry: Khm... khm... Olyan cuki a mosolya. Jajjj... hogy a karakteréről kéne írnom? XD Upsz! Szóval... pimasz, cuki, jópofa. Én nagyon imádtam :P
Mike: Áh, bírtam én őt is. Mit is mondjak róla? Jó karakter. :D Ennyi. XD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review