2013. augusztus 6., kedd

ATM

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 06, 2013
Tartalom:
"Az ATM történetének középpontjában pár fiatal áll, akik egy céges buli utána  megéheznek, majd mivel éppen nincs náluk kápé, úgy döntenek, hogy megállnak egy ATM-nél, hogy papír pénz zizegjen a markukban, viszont az ötletről kiderül, hogy eléggé megváltoztatja az életüket..."


Véleményem. 
Nem nagy szám, de nem is rossz. Mondjuk én elég logikátlannak találom, hogy három felnőtt - ebből kettő férfi - nem tud legyőzni egy embert. Most mondjuk lehet itt variálni, hogy pl: lehet, hogy a gyilkosnak fegyvere van, vagy ilyen esetben az emberek bepánikolnak és semmi nem jut eszükbe. Meg amúgy is... ahányszor ki meg befutottak abból a hülye ATM-ből, simán sprintelhettek volna addig amíg a gyilkos fel nem adja az üldözésüket.  Maga film kissé uncsi. A vége az elég nagy szívás. XD De a fő bajom az, hogy ezt én megint csak nem nevezném horrornak!!!!

Ami nem tetszett:
Szerintem kissé unalmas.
Ami tetszett: 
A vége. Onnan megtudtam, hogy a gyilkos miért nem ment be az ATM-be. :P

Érdekesség: YouTube-n fenn van a teljes film feliratosan. (ezt csak azért írom, mert ahol én néztem akadozott -.-" és a YouTubeos az nem.)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review