2015. szeptember 30., szerda

Vakáció Mr. Darcy-val

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 30, 2015
Tartalom:
"Jane harmincas, magányos, látszólag teljesen átlagos életet élő fiatal nő. Van azonban egy nagy titka, megszállottan rajong Jane Austen Büszkeség és balítélet című regényéért. Egészen pontosan annak hőséért, Mr. Darcyért, akit Colin Firth játszott a BBC népszerű tévéfeldolgozásában. Mindez tönkreteszi a szerelmi életét, lévén minden férfit hozzá mér. Jane úgy dönt, hogy elutazik az angol üdülőhelyre, a Jane Austen-őrült nők Mekkájába, ahol találkozik úriemberével, aki valóságosabb, mint gondolta volna. "


Véleményem: 
Tudtam, hogy könyv alapján készült szóval kíváncsi voltam rá. Plusz a Büszkeség és balítélet az egyik kedvenc filmem.
Már megnéztem kétszer, de szerintem máskor is megfogom. :D
Nem kell sok mindent beleképzelni. Én nem indultam nagy elvárásokkal.
Ez egy könnyed, aranyos, szórakoztató film. Jókat mosolyogtam rajta és vannak nagyon jó jelentek. A színészek is tetszettek.
Jane kis szerencsétlennek tűnhet és valljuk be az elején az is és lesz egy szép kis jellemfejlődése.

Azóta már a könyvet is elolvastam, de őszintén szólva a film jobban tetszik. :D Bár lehet, hogy csak azért, mert a filmet láttam előbb. Ja és persze a könyvhöz képest vannak változtatások, bár nem vészesen nagyok.

Ami nagyon tetszett: 
Vicces

Ami nem tetszett: 
Az a gonosz nőci, aki a helyet vezette. XD



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review