2015. szeptember 26., szombat

Embrace – Elhívás

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, szeptember 26, 2015
Tartalom:
"Violet nem vágyik másra, csak hogy Lincolnnal lehessen. De a fiú olyan súlyos titkot rejteget, amely bármikor szétszakíthatja őket. És persze ott van Phoenix is. A lenyűgöző és kifürkészhetetlen srác, aki azonban mindig a lány mellett áll.

A világosság és a sötétség örök küzdelmének csapdájában vergődve – ahol az angyalok bosszúra szomjaznak, és az emberek hősként harcolnak – Violetnek el kell döntenie, mekkora áldozatot hajlandó hozni. És kiben bízhat…

A rossz döntés nem csupán az életébe kerülhet, hanem a végzetébe is."


Én és a könyv: 
Hát megláttam, hogy végre van a könyvtárban, így gyorsan le is csaptam rá.

Véleményem:
Hmmm.
Hát az eleje cseppet sem nyűgözött le. Elég hamar a dolgok sűrűjébe kerültünk. A magyarázatot is hamar megkaptuk. Aztán olvashattuk Violet nyafogását. Ezzel nem vált szimpatikussá a lány. Ahhoz képest, hogy elvileg mennyire szereti Lincolt eléggé haragtartó volt. Szegény srác próbálta kiengesztelni, meg szerintem tök korrekt volt. A csaj meg egyszerűen képtelen volt felfogni, hogy nem jószántából hazudott neki. Szerintem, ha valakit szeretünk, akkor nem viselkedünk ennyire kiállhatatlan dögként.  Arról nem is beszélve, hogy hamar lecseréli a másik srácra... Óh, igen! Szerelmi háromszög. :D Csakhogy ne legyen túl egyszerű a dolog.
Mondjuk én már rég rájöttem, hogy egy könyv akkor tud leginkább megfogni magának, ha a szereplők szimpatikusak.
Itt sajnos ez nem jött össze.
Egyébként, ha valaki a tartalom, vagy a borító alapján még nem jött rá: Ez egy angyalos sztori. :D Én a Csitt-csitt óta szeretem a gonosz angyalkákról szóló történeteket. Már jó párat elolvastam. Ebben a regényben elég jól közelítették meg. Tudott némi újdonságot is mutatni. Szóval az alappal nem volt gond. Ha jobban rámegy a sztorira és nem a lány szenvedésére, meg a szerelmi háromszögre.

Elég sokáig tartott mire a végére értem. Egyszerűen nem volt kedvem olvasni.
Ráadásul a főszereplő elleni kezdeti ellenszenvem később sem tűnt el. A végén lévő csavar szerűség sem tudott rajta segíteni.
Szóval ez most nekem nem mondhatnám, hogy tetszett volna.

Ami nagyon tetszett: 
Talán... az angyal világ felépítése.

Ami nem tetszett: 
Leginkább Violet

Idézet: 
"Tartsd nyitva a szemed, de ne higgy el mindent, amit mutatnak neked! A képzelet az ő fegyverük, a szabad akarat a miénk."

"– Olyasmit akarok kifejezni, hogy bár külső erők ostromolják ezeket a falakat, idebenn mintha a jóság buboréka ölelne körül minket. Mint amikor az ember hazaérkezik. – Éreztem a mosolyát, így hát felbátorodva magyaráztam tovább: – Amikor arra gondolok, miként látnák mások a képemet, azt képzelem, hogy a jóság ereje tárul a szemük elé, háttérbe szorítva a gonoszt, sőt megoltalmazva."

"Ne feledjétek, minden szenvedély alapja a szerelem vagy a gyűlölet. De vigyázat! Sosem tudhatjuk, hogy boldogsággal vagy szomorúsággal ér-e véget."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review