2015. szeptember 29., kedd

Agymanók

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, szeptember 29, 2015
Tartalom: 
"A tinédzserkor gyakran döcögős és akadályokkal teli. Nincs ez másként a fiatal lány, Riley esetében sem, akinek csendes, kertvárosi élete a feje tetejére áll, amikor édesapja a nyüzsgő San Franciscóban kap munkát. Mint mindannyiunkat, Riley-t is az érzelmei vezérlik – ők Derű, Bánat, Harag, Majré, Undor. Az érzelmek a Riley agyában található Központban laknak, mindennapi munkájuk során pedig azon dolgoznak, hogy a lányt átvezessék a mindennapok kihívásain. Ahogy Riley az érzelmeivel küzdve próbálja megszokni San Franciscót, a Központban kitör a káosz. Bár Derű, Riley első számú és legfontosabb érzelme megpróbálja a dolgok pozitív oldalát láttatni, összetűzésbe kerül a többi érzelemmel, akik másként vélekednek arról, hogyan kell viselkedni egy új városban, egy új otthonban és egy új iskolában"




Véleményem: 
Még megjelenéskor néztük meg a moziban, anyuval. Eredetileg a tesómmal szerettem volna megnézni, de pont akkor vitte el a mamája nyaralni... O.o Így mondtam anyunak, hogy akkor neki kell jönnie. Szerencsére anyu szereti a meséket, szóval nem volt nehéz meggyőzni.
Nekem nagyon tetszett!
Anyu meg azt mondta unalmas. O.o
Erre én: Anya! Megörültél? Ez valami csodás volt! Annyira tanulságos, annyira szép és a látványvilága is gyönyörű. Anya!!! Nehogy azt mond, hogy nem tetszett!
Ekkor anya: Hát végül is igazad van, de nekem akkor is unalmas volt. Azért voltak benne cuki részek.
Erre én sértődötten összefontam a mellkasom előtt a karjaimat. XD

Na, szóval, hogy komolyra vegyem a bejegyzést:
Eredetileg egyáltalán nem ilyennek képzeltem a mesét. Azt hittem, hogy csupa poén lesz. Ehhez képest egészen komoly témát választott a Pixar. De azért közben úgy lett felépítve, hogy a kisebbek is élvezzék. De felnőtt fejjel meg sokkal többet bele látunk.
Egy hat éves gyerek nem érti meg minden jelentőségét ennek a mesének, szerintem.
Az is tetszett, hogy kivételesen nem arról szólt a mese, hogy jött valami gonosz karakter, aki gonosz dolgokat tesz és le kell győzni.
A látványvilág is nagyon szép volt, imádtam a sok színes részt és a részletesen kidolgozott háttereket,
A vége pedig egészen megható volt. Én még el is pityeregtem magam. Ott szipogtam és törölgettem a könnyeim - mázli, hogy a moziba sötét van. xD
Amúgy nekem Bánat volt a kedvencem. Rajta vidultam a legtöbbet. Derűt a sztori elején nem igazán kedveltem. Nekem túl pattogós, túl derűlátó volt. xD
Viszont, amikor rájön Bánat jelentőségére, azt imádtam. És én éppen ezért szerettem meg nagyon ezt a mesét. Amikor Derű ráébred, hogy nem lehet mindig minden úgy, ahogy eddig...


Ami nagyon tetszett: 
Bánat

Ami nem tetszett: 
Néha, Derű.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review