2015. szeptember 22., kedd

Ludwig Kakumei

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, szeptember 22, 2015
Tartalom:
Mi lenne, ha a régi és ismert tündérmeséket másik nézetből is megnéznénk?
Lássuk hát Hófehérke, Csipkerózsika, Hamupipőke, Piroska és még pár ismert mese másik nézőpontját.
Természetesen szükségünk van egy hercegre is!
A történet hercege útra kel, hogy megkeresse szíve választottját. Ám ez a herceg finnyás, csöppet perverz is és kissé fura.
Útja során sok, ifjú hölggyel találkozik. De vajon köztük lesz a leendőbeli szerelme?




Véleményem:
Ez a manga egészen rövid. Összesen 4 kötet. Szóval egy nap alatt elolvasható az egész.
Én egyszerűen imádtam. :D
Morbid tündérmesék. Kell ennél jobb?
Nagyon szeretem a mese feldolgozásokat, főleg, ha ilyen ötletesek.
Az első kötet nekem kicsit még a túl morbid kategóriába tartozott. (Ez egyébként Hófehérke sztorija) Emlékszem egyszer régebben bele is olvastam, de annyira nem jött be és nem folytattam. Hófehérke nagyon durva dolgokat csinált és a herceg is eléggé beteg hobbival rendelkezett(Amit szerencsére a többi kötetben nem kamatoztat xD)  Viszont nagyon megéri folytatni!
A második kötettől kezdve sokkal inkább a poénokra ment rá.
A herceg elég vicces karakter, aki elsőre önzőnek és idiótának tűnik. Plusz kissé perverz is. De azért neki is vannak rejtett erényei.
Én szinte mindegyik kötetet végig nevettem.
A kedvencem Hamupipőke sztorija volt. (3. kötet) Legtöbbet ezen nevettem. Haláli volt. Fejbe rúgni a herceget …jajj XD
Hogy magát Ludwig herceget idézzem: Ez reménytelen! Ez beteg. xD
Természetesen akad egy kis bonyodalom is, amit majd meg kell oldani. De erről többet nem mondanék, hogy semmit se spoilerezzek le. Legyen elég annyi, hogy vannak, akik a herceget szeretnék eltávolítani a színről.
Csak ajánlani tudom ezt a mangát. A rajzolása is nagyon szép.
Miután befejeztem rögtön arra gondoltam, hogy ezt még máskor is elfogom olvasni.

Ami nagyon tetszett: 
Poénok
Hamupipőke és Csipkerózsika sztorija

Ami nem tetszett:
Hófehérke







































0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review