2015. szeptember 25., péntek

Poszeidón

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, szeptember 25, 2015
Tartalom:
"Emma barátnőjével, Cloe-val nyaral a tengerparton, amikor egy aprócska baleset során megismerkedik a jóképű Galénnal. Ez a találkozás valóban a véletlen műve? Emmának nincs lehetősége ezt kideríteni, mert egy tragédia beárnyékolja ottlétüket. A lány, miután hazatér, nehezen képes feldolgozni a traumát. Ekkor váratlanul ismét fölbukkan az ibolyakék szemű idegen.
Galén, a szirén herceg a szárazföldön kutat egy lány után, akiről azt hallotta, hogy talán ő az utolsó élő szirén, aki egyesítheti a tenger mélyén élő két uralkodóházat. Bár erőteljes kötődésük azonnal érezhető, Galén még sincs teljesen meggyőződve róla, hogy Emma az, akit keres. Végül a sok bizonyíték meggyőzi, hogy csakis Emma és különleges képessége mentheti meg a herceg országát. Galénnak szüksége van a lány segítségére – bármilyen kockázattal jár is. Vajon képes lesz Emma beváltani a hozzá fűzött reményeket? És vajon összefonódhat két ennyire különböző világ?"



Én és a könyv: 
Hát az úgy volt, hogy a Maxim két könyvtől ingyen szállít, ennek meg szép volt a borítója és a másikhoz kellett valami. :D

Véleményem:
Én eléggé kétkedve fogtam neki a regénynek és igazából azt vártam, hogy nem fog tetszeni. XD
Ehhez képest egész jó volt. :)
Gyorsan haladtam vele, jókat vidultam és a világfelépítés is tetszett – főleg, ahogy az emberi legenda keveredett a Szirénekével. Az elején lévő cápa támadáson pedig nagyon meglepődtem. Tök lányosan és vidáman indított a sztori és hirtelen jön a cápa, aki megeszi az embert…. Én meg: O.O Erre nem számítottam.
Szerintem a szereplőkkel sincs gond. Mondjuk tény, hogy néha idegesítőek tudnak lenni és néhol logikátlanok. Illetve akadnak kevésbé szimpatikusak is. :D
 
Nem egy világot megváltó sztori, de szerintem igazán élvezetes és könnyed kikapcsolódás. Ráadásul ez a kötet még nagyon csak a felvezetés volt, az igazi kalandok majd csak most következnek. 
Talán egy csöppet kiszámítható is. Legalábbis én végig gondoltam, hogy ki lehet az a bizonyos idegen. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz rá a magyarázat. :)

Ami nagyon tetszett: 
Szirén világ

Ami nem tetszett:
Kiszámítható.

Idézet:
"– Szirén. Így hívnak bennünket. Veled együtt.
– Szirénnek? Nem sellőnek? Esetleg hableánynak?
Galén megköszörüli a torkát.
– Khm, hableánynak?
– Most meg tényleg ez a bajod? Jó, mondjunk hablegényt, csak én aligha lehetek legény. "

"– A fehér haja viszont döbbenetes, nem?
– De. Nekem tetszik, úgyhogy fogd be! – sandít bosszúsan Galen a barátjára, akinek vigyorgásától ökölbe szorul a keze."

"– Tórafnak melyik a kedvenc színe? – foglalok helyet mellette.
Vállat von.
– Amelyikre én azt mondom neki.
– Szóval nem tudod? – vonom föl fél szemöldököm.
– Ugyan kit érdekel! – teszi karba a kezét. – Nem az ő körmét festjük ki."

"– Azt akarod mondani, hogy a bátyád Tórafhoz kényszerítette a nővéredet?
A lány szavainak érthetőségét jócskán csökkentette, hogy beszéd közben összeszorította a fogát.
– Ezt nem úgy kell érteni, hogy Raína is ott volt…
– Na, ne! Nem volt jelen a saját esküvőjén?"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review