2015. szeptember 30., szerda

Eve & Adam – Éva és Ádám

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 30, 2015
Tartalom:
"Kezdetben vala az alma. Azután a baleset, a szörnyű, bénító sérülés és a kórház. Evening Spiker alig nyeri vissza az eszméletét, amikor egy furcsa fiú már ki is viszi a kórházból, és sietve az édesanyja kutatóintézetébe, a Spiker Biotechnológiai Gyógyszergyárba szállítja. Itt Eve-nek más dolga sincs, minthogy gyógyuljon, és elviselje a kísérteties elszigeteltségét, amelyet csak uralkodó természetű anyja, egy furcsa orvoscsapat és az ideszállításában közreműködő titokzatos fiú szakít meg időről időre.
Amikor Eve már azt hiszi, biztosan meghal – bár nem éppen a sérüléseitől, hanem az unalomtól – anyja különleges feladatot bíz rá: meg kell terveznie a tökéletes fiút.
Eve egy az emberi genetika oktatására kifejlesztett lenyűgözően aprólékos szimuláció segítségével nekiáll, hogy tetőtől talpig megtervezzen egy fiút: a szemét, a haját, az izmait, sőt még az agyát és a lehetséges személyiségjegyeit is. Éva megtervezi Ádámot aki maga lesz a tökély, a tökéletes emberpéldány, a tökéletes pár… vagy mégse?"


Én és a könyv: 
Szép volt a borító

Véleményem:
Hát megtévesztő volt a borító és a tartalom alapján én másabb sztorira számítottam.
Hát nekem ez nagyon nem tetszett. Rövid és mégis napokig olvastam, mert egyszerűen unalmas volt és nem volt kedvem folytatni. Még azon is gondolkodtam, hogy abbahagyom (De azért végig küzdöttem magam)
Aztán még ott van az, hogy egyik szereplő sem volt szimpi! Egyik sem! Még a mellékszereplők sem. Nagyon furán voltak megalkotva és különösebben nem is voltak kidolgozva. 
A főszereplő megnyilvánulásai meg furák voltak. Gondolok itt az olyasmire, hogy „ő az enyém, a másik percben meg már mégse kell, mert túl tökély”.  Hát bocs... 
Meg ez a maffiózós rész? XD 
Komolyan mondom csak azért volt szerintem benne, hogy azért mégiscsak történjen valami, de amúgy meg tök fölösleges volt. 
Max egyszer olvasós… De nekem még egyszer is sok volt. :D
Az ötlet persze nagyon jó. Tetszett, hogy a lány eljátszadozik és megalkotja a számára tökéletes férfit: külsőleg és belsőleg is. Végül is én az egészet kicsit úgy képzeltem el, mint a Sims játékban. xD
Csakhogy ebből sokkal jobbat ki lehetett volna hozni. 

Ami nagyon tetszett: 
Ötlet

Ami nem tetszett: 
Karakterek
Unalmas

Idézet:
"Azt hiszem, az elhalálozás elfogadható indoknak számít arra, hogy nem csinálom meg a házit."

"– Azt nem kalkuláltam bele a terveimbe, hogy két lány is lesz velem.
– Jellemző – közli Aislin vontatottan. – A pasik folyton két csajra vágynak, de hogy meg is tervezzék a dolgot? Ugyan már!"

"– Na, bökd már ki a kódot! – mordul rám Tommy, és jelentőségteljes pillantást vet az egyik biztonsági őrre.
Egy fél pillanat múlva jókora pofon csattan az arcomon.
Fáj, de hát bokszolok, ennél sokkal nagyobbakat is kaptam már.
– Oké – mondom nekik. – Ne bántsanak! A kód FG6H8D55IMSU1LQWVFOP7FD34MHUTDLK.
Tommy folyamatosan gépeli, ahogy mondom.
– Mennyi ez, basszus, harminc karakter?
– Harminckettő.
– Kicsit paranoiásak vagyunk, nem?"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review