2015. szeptember 9., szerda

Usotsuki Lily

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 09, 2015
Tartalom:
"Hinata Saotome 15 éves, egy hónapja kezdte el a középiskolát. A manga úgy kezdődik, hogy szerelmet vall neki egy fiú, En Shinohara. Hinata nem ismeri a fiút, de nagyon helyesnek találja, így igent mond, majd szalad, hogy elújságolja a hírt a barátnőinek. Ők egyből felvilágosítják, hogy En Shinohara a 3-as osztályból egy kőkeményen cross-dressingelő srác.

Ugye, mondanom sem kell, hogy Hinata eléggé ledöbben. Vajon mi lesz velük ezután? A mangából kiderül!"


Véleményem: 
Úgy döntöttem, hogy mangát hozok, mert az már nagyon régen volt. :D
Választásom egy igen érdekes, ha úgy tetszik fura darbara esett. xD Egy ideig kitartóan olvastam, de aztán meguntam, mert jó hosszú. (Amúgy azóta, ha jól láttam már befejeződött és összesen 117 fejezet, 17 kötet)
A fura jelzőt azért aggattam erre a mangára, mivel a férfi főszereplőnk nem túl férfias. A srác ugyanis állandó jelleggel női ruhákba öltözik, sminkkel, csini frizurákban parádézik. Ám szerelmet vall az egyik lánynak, aki ezt örömmel elfogadja, mivel a fiúkánk legalább erre az időre levedlette a női rucit és férfinek kifejezetten cuki. Helyes pofika stb. De szegény lány mit sem sejtett a srác "hobbijáról".
Ennek a nem mindennapi párocskának követhetjük nyomon a mindennapjait. Plusz persze a környezetükben lévő emberekét.
Amúgy, amikor elkezdtem én nagyon ledöbbentem a srácon.
A manga egyébként nagyon vicces és a rajzolása is szép. A sztori meg valljuk be egyedinek mondható. Vannak igazán érdekes szituációk, hála a cross-dessingnek.
Viszont szerintem nem éppen a legizgalmasabb. Kicsit unalmasabb, kevés konfliktussal, akciót hanyagolva. Inkább a poénra megy rá.
Nekem nem lett kedvencem. Ahhoz képest, hogy mennyire hosszú nem sok minden történik benne és én az ilyet nem szeretem.
Ha valaki valami hosszúra vágyik, viccesre annak érdemes belekezdenie.

Ami nagyon tetszett: 
Szépen van megrajzolva

Ami nem tetszett:
Szerintem túl hosszú :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review