2015. szeptember 17., csütörtök

Teen Wolf 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, szeptember 17, 2015
Tartalom:
"Scott McCall átlagos középiskolás, aki másra sem vágyik, mint hogy észrevegyék, elismerjék. Ezért szó nélkül csatlakozik egy éjszakai rendőrségi akció önkénteseihez, ám az erdei kutatás közben megharapja egy vérfarkas. Élete ezután soha többé nem lehet már a régi..."
Khm... XD Ne higgyetek a tartalomnak! Igazából akár át is írhattam volna, de tök lusta vagyok most ehhez. Szóval: Dehogy csatlakozik ő önkéntesekhez! A legjobb barátjával megy az erdőbe, csak úgy hobbi szinten, mert szerintük ez buli... vagy mit tudom én. XD (Hmm... Végül is, ha ezt leírtam, akkor akár már át is írhattam volna... XD De olyan vicces. Önkéntesek! :'D)


Véleményem:
Már régóta terveztem, hogy megnézem ezt a sorozatot. Főleg mivel anno, amikor pár részt láttam a tv-ben, azok tetszettek.
Most végre valahára eljutottam oda, hogy -lassan ugyan - végig néztem az első évadot.
Kezdetnek a szereplőkről.
Hát úgy elsőre az volt a véleményem, hogy a főszereplő srácon (Scott) kívül mindenkit szeretek. XD Aztán később már Allisonért se voltam túlzottan oda. Az ő szerelmi száluk érdekelt a legkevésbé. Megmondom őszintén valamikor el is pörgettem az ő jeleneteiket, amikor együtt szerepeltek.
És, hogy miért nem szeretettem Scottot?
Nekem ez a srác tök idegesítő volt. Állandóan hisztizett, mint egy lány. Jó tudom én, meg volt rá az oka, de azért igazán felfoghatta volna azt, amit Derek próbált a csöppnyi agyacskájába vésni. Ezen kívül még ott volt az is, hogy néha hihetetlenül önzőn viselkedett.
Derek *-* Hellóóka! Amíg nem láttam a filmet és erről a pasiról sorra rakták ki a képet a fanok, én csak a számat húztam. Mondtam is magamban: Ugyan mit esztek rajta? Aztán ahogy a sorozat előre haladt teljesen oda lettem érte!!! Csorgattam a nyálam minden résznél, amikor ő szerepelt. Imádtam, hogy sokat szerepel fél pucéran :P  Team Derek! :D
De még nagyon bírtam Stilest. Hatalmas arc a srác. :D A színészt alapból bírom, mivel már két filmben is láttam és tetszett az alakítása. De a Teen Wolfban még inkább megkedveltem. Tök jópofa karaktert alakított, aki még a legijesztőbb, legfeszültebb pillanatban is képes bevetni egy poént. Ezen kívül okos és nagyon jó barát. :)
Egyébként, ha szigorúan nézem, a sztori sablonos. Legalábbis nekem. Könyvekben ilyennel ezeregyszer is találkozhatunk. De mégis képes úgy tálalni, hogy az ember megszereti és érdekli.
Plusz tetszett, hogy nem egyetlen konfliktus akad, hanem egyszerre több mindennel kell megbirkózniuk a szereplőknek. Ráadásul jó azon agyalni, hogy ki lehet a titokzatos Alfa.
Szerintem unalmasabb rész nem is igazán volt. :D
Jó, mondjuk az első pár rész még nem nyűgözött le, de már azok se voltak rosszak.
Külön imádtam, hogy nagyon jókat lehet nevetni egyes részeken. Legtöbbe poént Stilest szolgáltatja. :D Valamelyik meg konkrétan az a fajta poén, hogy hangosan felnevettem. xD
Jó kis sorozat. Vicces, izgi és a szereplők is jók.
Ezennel belépek a Teen Wolf rajongókhoz.
Még szép, hogy folytatni fogom. Kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek még itt. :)

Ami nagyon tetszett: 
Derek és Stiles

Ami nem tetszett: 
Scott viselkedése és  Allison se túlzottan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review