2015. szeptember 19., szombat

Teen Wolf 2. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, szeptember 19, 2015
Spoilert tartalmazhat az előző évadra nézve!!!

Tartalom: 
Scottnak még mindig van mit tanulnia a vérfarkaslétről. De sajnos nincs ideje gyakorolni. Egy titokzatos szörny kezdi szedni áldozatait a városban. És újabb vadászok érkeztek, hogy a vérfarkasokat elkapják.
Scottnak össze kell fognia Derekkel és a falkájával, ha elakarják kapni a szörnyet és közben a vadászokat is el akarja kerülni.




Véleményem: 
Rekord gyorsasággal néztem végig. :D Egy nap alatt bedaráltam az egész évadot.
Ezerszer jobban tetszett, mint az első.  (Pedig az se volt rossz)
Na szóval megérkezik a nehéz tüzérség. Mégpedig Allison nagyapja. :D Hát senkinek nem kívánok ilyen brutális nagypapit. xD Kegyetlen volt a bácsi és nem
százas. Szóval nem hiszem, hogy őt túl sokan megszeretnék majd, mint új szereplőt.
De rajta kívül még több másik új karaktert is kapunk. Akik talán elsőre nem annyira szimpik, de később megmutatják, hogy több is rejtőzik bennük. Én nagyon megkedveltem a kiskutyákat. ^^ (Így neveztem őket az elején, mert olyan kis bénák voltak xD)
A régi szereplők közül a kedvenceim ugyanúgy Stiles és Derek. Bár utóbbit ebben az évadban azért néha utáltam is. xD
Scottot pedig egészen megkedveltem. Bár nem értettem, hogy miért hitte mindig, hogy minden az ő felelőssége és neki kell segítenie.
Akit viszont még mindig nem szeretek: Allison! Konkrétan örültem volna, ha valamelyik vérfarkas megeszi. :D
Főleg mivel olyanokat bánt, akiket sokkal jobban szeretek, mint őt.
Már első évad óta nem különösebben szeretem és így meg végképp nem fogja megkedveltetni magát. (Jó, azért hozzáteszem, hogy valamilyen szinten érthető volt a viselkedése)
Amúgy az apukáját bírom. :D 
Nem akartam minden szereplőt kielemezni, de azért Lydiát és Jacksont se hagyhatom ki. Én például őket is nagyon bírom és ebben az évadban nagyobb szerep jut nekik.
Az új fő gonosz pedig sok érdekességet tartogat. Jó agyalni rajta, hogy na vajon ki lehet az és mi az indíték.
Az a legjobb, hogy voltak meglepő részek és meghatóak is, plusz viccesek. Nagyon tetszett a második évad ^^ 
És már el is kezdtem a harmadikat :)


Ami nagyon tetszett: 
Minden vicces rész 

Ami nem tetszett: 
Allison...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review