2015. szeptember 16., szerda

Rocksztárt kaptam karácsonyra

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 16, 2015
Tartalom:
"Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb pasijával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy ez utóbbit a magát Nicknek nevező srác nem fél használni…
Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszerû ReadySet dobosa.
Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel…"


Én és a könyv: 
Valami könnyedet és vicceset szerettem volna.

Véleményem: 
Rekord gyorsasággal olvastam el. Kevesebb, mint egy nap kellett hozzá. Addig egyszerűen nem tudtam megnyugodni, amíg nem olvastam végig. Bár tudtam mi lesz a vége -mert hát egyértelmű –, mégis muszáj volt végig olvasnom.
Nagyon édes könyv volt, amit máskor is szívesen elolvasnék.
A legnagyobb pozitívum természetesen az, hogy szinte minden oldalon van legalább egy rész, amin hangosan fel lehet nevetni. Én személy szerint végig kacagtam az első sorától az utolsóig.
A két főszereplőt meg úgy imádtam, hogy ennyire kikészítik egymást. Annyira imádom, ha a szereplők eleinte nem szeretik egymást. *ördögi kacaj*
Plusz mind a két szereplő nagyon nagy arc. :D Holly pedig a könyv alatt kivirul és megerősödik, lesz önbizalma. És így kell ezt csinálni lányok! xD Ha egy rocksztár tartozik nekünk, akkor használjuk ki! Határozottan kedvenc karakter lett.
Dom pedig levetkőzi kicsit az "óh, egy rocksztár vagyok és akkor tuti mindenki mindent megtesz nekem stílust". Holly ugyanis nem ugrál úgy, ahogy azt a fiú akarja.
Ketten együtt extra édesek.
Még pluszba a mellékszereplők is jókat tudnak alakítani: Hollya nagyapja, barátnője és Dom barátai.
A cselekmény nem nevezhető túl izgalmasnak, még csak különösebb bonyodalom vagy konfliktus sincs benne(hacsak a paprikaspray támadás nem számít annak xD), de egyszerűen lehengerlő hangulata van. Olyan fajta, amit újra és újra elakarsz olvasni, ha éppen rossz hangulatod van, mert tuti el fogsz mosolyodni.
Nem, persze nem egy világmegváltó sztori, de jó kikapcsolódás és nekem nagyon tetszett *-*
Szóval csak ajánlani tudom. 

Ami nagyon tetszett: 
Minden vicces rész, de leginkább a paprikaspray támadás

Ami nem tetszett:
...

Idézet:
"– Nagykorúnak hittelek. Fel sem merült bennem a liliomtiprás lehetősége.
– Ó, pedig idősebb pasik elcsábításában utazom. Tudod, hányan kerültek már sittre miattam?
– De előtte a diliházba, az tuti."

"Arra ezért nem számítottam, hogy lendületet vesz, és abban a pillanatban képen töröl, ahogy visszaértünk a szobámba.
– Azanyját! Ezt miért kaptam?
– Amiért engedély nélkül orálisan letámadtál.
Ezt gyors lefordítottam emberi nyelvre.
– Amiért megcsókoltalak?
– Igen."

"– Nézz a pólódra!
Magamra pillantottam, de a pálmás ing nem sokat mondott.
– Mi van? Pálmaültetvényeid vannak? – kérdeztem gúnyosan. – Azt azért furcsállnám.
– Azt mondtam, nézz rá a pólódra! Ne az én ingemre. A saját pólódra!
Hát akkor csakis a ReadySetre gondolhat. Ijedten hátráltam, és amikor beleütköztem az ágyba, lehuppantam.
– Szent Habakuk! Te Dominic Wyatt vagy! A ReadySet dobosa!
A mosolyából látszott, hogy most ismét önelégülten magabiztos önmaga lehet.
– Igen, az vagyok.
– Aztarohadt! – mondtam tisztán és világosan. – És tuti nem vagy meleg?
Na ezzel legalább hamar lehervasztottam az öntelt kifejezést a képéről.
– Nem!
– Tényleg? Pedig esküdni mertem volna rá.
– Nem!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review