2013. október 23., szerda

Kezek és Fogak erdeje

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, október 23, 2013
Tartalom:
Egy szerelmes tinilány a zombik világában 
Mary világában egyszerű szabályok uralkodnak. Ha élni szeretnél, nem hagyod el a faludat és nem lépsz be a Kezek és Fogak Erdejébe, a zombik közé… 
A falu lakói életüket a közösségnek szentelik: elfogadják a Nővérek irányítását, buzgón szolgálják Istent, párt találnak maguknak és gyermeket nemzenek. A Föld utolsó túlélőiként kötelességük elfogadni sorsukat. 
A faluban azonban rejtélyes események történnek, ráadásul Mary nem a neki rendeltetett férfiba szeret bele. Nincs maradása: elindul, hogy a védelmező kerítés túloldalán kilépjen az ismeretlenbe, és választ kapjon kérdéseire. 
De vajon győzedelmeskedhet-e a szerelem, ha látszólag a halálról szól az élet?



Én és a könyv: Egy blogon találtam rá és érdekesnek találtam. :)

Véleményem:
Engem a tartalom nagyon megtévesztett. Egyáltalán nem egy ilyen történetre számítottam. Kaptam egy drámai, önmarcangoló, önző csajról szóló sztorit. Marynél önzőbb karakterrel még nem is találkoztam. Folyamat csak a hülye óceán...Az érzései nem jöttek át.
 Szerintem a történet eleje, unalmas.  Semmi nem történik azon kívül, hogy bánkódik a csaj, kérdéseket tesz fel, találgat és ötvenszer meggyőzi magát a dolgokról. Aztán meg ott van az, hogy van egy csomó feltett kérdés, de nem kaptam rá választ! Utána megtörténik az, aminek meg kell történnie és a történet elejétől tudja az olvasó, hogy úgy is bekövetkezik... így végre beindulnak az események. Itt - számomra- izgalmassá vált a dolog. Érdekelt, hogy mi fog történni, hogy hova vezet az ösvény, hogy boldogan élnek-e amíg meg nem halnak...Szóval érdekes volt. De a vége... Hát nem ilyen befejezésben reménykedtem. 
Ez a könyv tetszett is meg nem is. Dehogy melyik az erősebb azt nem tudom... XD Azt hiszem inkább tetszett, mint nem tetszett... Annyi biztos, hogy nem bántam meg, hogy elolvastam és nem volt kínszenvedés eljutni a végéig :D


Ami nagyon tetszett: 
Fenn tartotta az érdeklődésemet.

Ami nem tetszett:
Nekem kevés volt a párbeszéd. 
Mary nagyon idegesítő karakter.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review