2013. október 6., vasárnap

Yamato Nadeshiko Shichi henge (dorama)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, október 06, 2013
Tartalom: 
"A főszereplő Nakahara Sunako, aki egy igen visszahúzódó, horrorkedvelő, antiszociális lány.
Négy fiatal, nagyon jóképű srác is képbe kerül, azáltal, hogy Sunako nagnyénjénél (aki elég gazdag, és sokat utazik) lakhatnak, de nem kell lakbért fizetniük azzal a feltétellel, hogy Sunako-ból igazi nőt faragnak."



Véleményem: 
Megmondom őszintén  hogy  az anime változatát azt félbehagytam, mert nekem fura volt a pasik kinézete, meg, hogy a csaj folyton chibi formában volt. De a sorozat az nagyon tetszett.  Mondjuk eléggé eltér az eredeti sztoritól, sokat változtattak rajta. De szerintem ez semmit sem ront rajta. Sőt nekem jobban tetszett, mint az anime.  Nagyon vicces és külön öröm, hogy a filmnek köszönhetően megismertem a KAT-TUN együttest. Ők éneklik az oppeninget és az egyik tag - Kazuya - a film főszereplője. 


Ami nagyon tetszett:
Vicces!!!


Ami nem tetszett:
Vannak benne túlzások. (De, aki szokott doramákat nézni az egy idő után ezt már megszokja... mondjuk nekem azért még mindig szemet szúr valamelyik. XD)

Szereplők: 
Szerintem nem olyanok, mint az animében és a mangában, de lehet, hogy csak én emlékszem rosszul. :D




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review