2013. október 11., péntek

Filmek, amiket nagyon várok és még idén megjelennek. (2013)

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 11, 2013
Tádáááááá!!! Ezeknek a filmeknek már nagyon várom a megjelenésüket!!!! :D Szerintem jó néhányat a moziban fogok megnézni közülük. :D Főleg a 3D -seket.

Carrie:

A régi változatát azt már láttam és kíváncsian várom ezt az újat. :D Remélem jó lesz. Ráadásul imádom Stephen King-et. 




Majd újra lesz nyár

Jónak tűnik, ráadásul könyv feldolgozás. 



Végjáték 

Erről a filmről, már egy másik bejegyzésben is írtam. Egyszerűen oda vagyok a bemutató videóért. Nagyon várom. (Szintén könyv feldolgozás)



Thor 2 - Sötét világ
Már az első is tetszett, úgyhogy kíváncsi vagyok a másodikra. A bemutató videó nagyon bejött, szóval remélem nem csalódok benne. Ráadásul itt többet láthatom a kedvencemet: Loki -t!!!!
(Ja és 3D-s lesz *-*)


Az éhezők viadala 2 - Futótűz
Remélem a második rész is tetszeni fog. ^^



Jégvarázs

Óh! Én nagyon várom a Disney legújabb meséjét. Jónak tűnik és már amúgy is hiányoltam valami hercegnős mesét a Disneytől. :D
Remélem lesz olyan jó, mint az Aranyhaj *-*


A Wall Street farkasa 

 Leonardo DiCaprio *-* Ja és jónak is tűnik! :D (Remélem ebben a filmben nem hal meg. O.o)


Na! Egyenlőre ennyi lenne a listám. :D 


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÓH JAJJJ ELOLVADOK! *-* Az az animáció a végén, annyira jó *-* Imádom Jun-t!!!!
Ja és a filmek is tök jóknak tűnnek, felkeltette némelyik az érdeklődésemet. :)

1995 írta...

Én is szeretem Junt, amióta láttam a Hana yori Dangoba. *-* Köszi a kommented ^^

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review