2013. október 20., vasárnap

Chucky átka

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, október 20, 2013
Tartalom:
"A Fiona Dourif, A Martinez, Danielle Bisutti, Brennan Elliott, valamint a Chucky hangjaként hatodjára is visszatérő Brad Dourif neve által fémjelzett film egy fiatal nőről szól, aki öngyilkosságot elkövető anyját gyászolja. Az anyja ügyeit intézendő hozzá költözik családjával nővére is, ami még nem lenne baj, az azonban már annál inkább, hogy a főhősnő lánya egy titkos postai küldeményt kap, melynek tartalma egy vörös hajú baba ."


Véleményem: 
Életem első horror filmjei közé tartozik a Chucky. Úgyhogy amikor megláttam ezt a filmet rögtön tudtam, hogy muszáj megnéznem. XD 
Emlékszem, hogy én mondjuk már akkor sem féltem a filmtől. Sőt nagy vidáman közöltem anyuval, hogy nekem kell egy ilyen baba. XD 
Nekem különösebben nem tetszett. De szerintem hozta azt a szintet, amit anno az első rész. Félelmetesnek nem mondanám. Viszont akadnak benne kissé undorító részek - ha valaki szereti a véres jeleneteket. (én mondjuk azt szeretem, ha megijesztenek és nem azt, ha kidobom a taccsot.) Egyszer meglehet nézni, de felejthető.

Ami tetszett:
Megtudtuk, hogy miért üldözte a rendőr a pasit. (Még az első részben) :D

Ami nem tetszett:
Szerintem kicsit se félelmetes.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review