2013. október 26., szombat

Itt a vég

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 26, 2013
Tartalom:
"Filmesek sokféleképpen elképzelték már a világvégét, és nem tudjuk, melyiküknek lesz igaza. Lehet, hogy borzasztó légi csaták, vérfagyasztó hóviharok vagy kegyetlen ősállatok kísérik majd utolsó útjára a Földet. De mostantól van egy vidámabb változat is.
Egy híres hollywoodi színész, akit James Francónak hívnak (játssza: James Franco) bulit szervez. A vendéglistán természetesen csupa híresség, sztár és jól ismert partiarc szerepel. Ám a gyönyörű Los Angeles-i villa hamarosan megtelik félelemmel. A világ sajnos pont a buli közben ér látványos véget, a vendégek pedig mind másképpen reagálnak a hírnevükre fittyet hányó, feltartóztathatatlanul közelgő katasztrófára."



Véleményem:
No, amikor megláttam ezt a filmet teljsen oda voltam érte és úgy gondoltam, hogy ez tutira tetszeni fog. Az alaptörténet az tetszett is... De valahogy mégse jött be a film. Néhány részt leszámítva fapofával ültem végig a filmet. Szerintem elég nyomik voltak a poénok meg volt olyan poén, amit csak akkor értett az ember, ha a filmben szereplő színésznek látta az előző filmjeit. Nagyon jól meglehetett volna csinálni, de szerintem elrontották...
Szóval én nagyon szerettem volna, hogy tetsszen, de csalódtam benne.



Ami tetszett:
Az alapsztori jó volt.

Ami nem tetszett:
Számomra nem volt valami vicces.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review