2013. október 27., vasárnap

Dark touch (2013)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, október 27, 2013
Tartalom:
"A tizenegy éves kislány szülei különös körülmények közt halnak meg. Egy ismerős család fogadja be, de a furcsa dolgok a kislány körül tovább folytatódnak..."


Véleményem: 
Megint kifogtam egy olyan filmet, ami kicsit se nevezhető félelmetesnek. XD Mindegy...ez van. Pedig az elején úgy indult, hogy azt hittem na itt lesz végre valami ijesztő is. 
Félelmetes helyett, egy drámai, szomorú és elgondolkodtató darabot kaptam - pár durva jelenettel. 
Eléggé komoly témát boncolgat -gyerekbántalmazást -, amihez horrorisztikus elemeket társít. (Néhol eléggé brutális)
 Nem is tudom... nekem nem mondanám, hogy tetszett, de érzelmileg kissé felkavaró volt.

Ami nem tetszett:
Eléggé unalmas...

Ami tetszett:
Szerintem a gyerekszínészek nagyon ügyesek voltak. ^^








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review